Welke maneges zijn leuk om te starten?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Welke maneges zijn leuk om te starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 11:54

Wij gaan met een groepje van vier in de maand oktober wedstrijden rijden. Nou zijn wij op zoek naar leuke/gezellige maneges om te starten (B niveau). Het liefst wel locaties waar je ook binnen kunt inrijden, in de regio van Delft/Rotterdam/Den Haag

Wie heeft leuke tips/suggesties???

masja

Re: Welke maneges zijn leuk om te starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 23:02

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:51

Ik vind het bij ons altijd wel gezellig starten op Hippisch Centrum Simonshaven, 2 binnenbakken, 30x60 om los te rijden en dan gewoon een 20x40 je proeven rijden.
www.rvnoblesse.nl die is van de vereniging en www.hcsimonshaven.nl is van de manege zelf.
Is omgeving Rotterdam

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 19:39

Dat is toevallig dat je reageert, we hadden het op stal al over Simonshaven

Bedankt voor je link, ik ga meteen even kijken

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:09

Manege De Prinsemolen is ook erg prettig om te starten... ik heb zelf nooit gestart, maar wel gegroomd voor iemand die daar startte... (en ik heb er zelf jarenlang gereden, tot ik mijn eigen paardje kocht... )

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:28

Da's idd ook een mooie manege, mijn pony komt daar vandaan

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 21:32

ik heb gestart in zuid-beijerland, heel aardige mensen en fijn om te starten daar. Goede organisatie ook.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 08:18

simonshaven ga ik morgen starten voor het eerst, maar wehebben daar gestaan met merel, dus heb al heel wat knhs wedstrijden meegemaakt en de bakken zijn super.

prinsenstad vind ik zelf alleen in de zomer fijn(die springtuin is super) maar de eerste binnenbanen zijn vrij zwaar, met willem haal ik daar echt mijn punten niet omdatie zo moet ploegen

prinsenmolen heb ik gehoord van eenoud stalgenoot dat het er fijn starten is. ik heb er manege lessen gehad en ik vond de bakken ik elk geval fijn.

manege charlois in rotterdam is wel te doen. geen superbakken, maar wel goed geregeld(heb daar altijd meegeholpen toen ik daar nog stond)

stal palexini in rotterdam overschie(tegenover prinsenstad), is geen manege, maar heeft wel 2 20x60 buitenbanen en 20x40 binnenbaan. super bodems, goed geregeld, heb er gewerkt en veel wedstrijden gereden. echt aanrader