Paardensporttotaal

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Paardensporttotaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 20:08

Van de week kreeg ik een brief van Paardensporttotaal in de bus, dat ik een kleine maand lang de mogelijkheden van hun website kon uitproberen, na 30 september gaat dit 6 euro per jaar kosten.
Welke juryleden hebben hier ook al naar gekeken? Wat zijn jullie van plan? Gebruiken of niet? Als min of meer alle juryleden hier aan mee gaan doen en verenigingen de site ook weten te vinden, lijkt het me wel handig, maar ik vraag me dus af, wie is van plan om er aan mee te doen?

Voor degenen die niet weten waar ik het over heb:
www.paardensporttotaal.nl hier kunnen officials hun agenda invullen, zodat verenigingen kunnen zien of je voor hun wedstrijd nog beschikbaar bent en je dan meteen per mail een uitnodiging sturen voor hun wedstrijd.

Angelo

Re: Paardensporttotaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 20:09

hier is al een topic over.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 20:24

Angelo schreef:
hier is al een topic over.

Heb je daar misschien de link van? Ik heb gezocht op paardensporttotaal, maar daar kwam niks uit, vandaar dat ik dit topic gemaakt heb. Ik kan hem nu nog steeds niet vinden, dus als iemand voor mij de link heeft, dan kan deze wel op slot.
[edit] inmiddels zelf al gevonden.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:28

Omdat de TS het topic al gevonden heeft zet ik hier een slotje