Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmielove schreef:Ja daar zat ik ook al aan te denken... Om idd met wat mensen in een bak te rijden bij ons thuis,...
Ik heb bij alle manege's bij ons in de buurt gevraagd en overal is alles of niets.. Dus niet af en toe een les en startkaart.,. maar echt of startkaart geen lessen of startkaart 1 of 2x per week lessen :S...
Maar Als ik strax wat vaker op wedstrijd ga went dat natuurlijk ook wel vanzelf... neem ik aan...
Citaat:Afdeling Paarden
Zodra men de beschikking heeft over een eigen paard kan men lid worden van de afdeling paarden. De vereniging voor paarden is enkel en alleen een startkaartenvereniging. Er worden geen lessen gegeven via de vereniging. Leden die willen lessen, kunnen lessen volgen bij het Paardensportcentrum. De ruiters van de vereniging worden dan zoveel mogelijk bij elkaar en op niveau in de lessen geplaatst.
Wedstrijden
Wanneer men lid is en een startkaart heeft, kan men deelnemen aan alle KNHS wedstrijden die georganiseerd worden.
Inschrijfgeld en contributie
- Inschrijfgeld nieuwe leden € 12,50
- Verenigingsafdracht rijdend lid € 25,- per jaar
- Verenigingsafdracht niet rijdend lid € 15,- per jaar
- Lidmaatschapskosten KNHS € 12,50 per jaar
- Paard en Sport € 26,- per jaar
Wedstrijd kosten
- Startkaart € 37,- per jaar
- Startcoupons per 16 stuks € 15,25
Overige kosten
- Eenmalige registratie paard € 20,-
- Eenmalige persoonsregistratie € 2,80
OemmiejO schreef:huh? k snap hem niej
kimmielove schreef:he ja daar heb ik zeker wel wat aan ga eens bellen.. Heb bij ons 1plaats verder op ook een manege waar ik alleen startkaart kan krijgen voor 75euro per jaar. komen dan natuurlijk wel nog wedstrijd geld bij..