Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
masja schreef:Weet alleen niet 100% zeker of je daar 2x mag starten (telefoontje doet wonderen).
Nextdomino schreef:masja schreef:Weet alleen niet 100% zeker of je daar 2x mag starten (telefoontje doet wonderen).
Sinds dit winterseizoen is dat veranderd. Bij de Lingebrug kon je maar 1 proef starten, maar zag nu tot mijn verbazing dat je twee keer kan starten.
Alleen als er kringselecties zijn, dan is het helaas maar 1 keer starten.
De wedstrijden staan volgens mij al op www.startlijsten.nl
kelliej schreef:
Ja want ze hebben nog een nieuwe bak er aan gemaakt zodat je 1 bak om los te rijden heb en 2 bakken voor de proeven.
kelliej schreef:Ja want ze hebben nog een nieuwe bak er aan gemaakt zodat je 1 bak om los te rijden heb en 2 bakken voor de proeven.
patos schreef:Petra Vink's stal te Zoelen is mijn thuisbasis wat betreft lessen. Zeer fijne bak, goed geregeld en genoeg ruimte om los te rijden. Voor de site: www.rsv-beusichem.nl
patos schreef:patos schreef:Petra Vink's stal te Zoelen is mijn thuisbasis wat betreft lessen. Zeer fijne bak, goed geregeld en genoeg ruimte om los te rijden. Voor de site: www.rsv-beusichem.nl
Oja, let niet op de opmaak van de site, die is helaas niet zo professioneel