Hoihoi ! Ik heb 29 sept mijn eerste springwedstrijd, in Exloo. Maar weet iemand misschien of ik voor deze wedstrijd 1 of 2 coupons moet opsturen ? Van het vraagprogramma wordt ik niet veel wijzer... Is het net als bij dressuur binnen gewoon meestal 1 proefje/parcours ? dankje !
okee.. maar er stond zo op het vraagprogramma dat de 2 beste ruiters in een klasse over 2 parcoursen een extra prijs krijgen... Zijn het er dus toch 2 ??
Voor springen hoef je (voor zover ik weet) altijd maar één coupon op te sturen. Voor een progressief parcours kun je namelijk geen winstpunten krijgen en dus heb je alleen voor het klassieke parcours een coupon nodig.
Exloo heb ik sowieso altijd nog maar één coupon heen gestuurd. Zowel outdoor als indoor.
Is meestal gewoon 1 coupon hoor. Heel soms heb je wedstrijden waarbij het progressieve parcours ook meetelt, maar dat komt in deze regio volgens mij niet voor.
He.. wat leuk !! Ik woon eigenlijk in Achterste Erm, wonen jou opa en oma echt in Erm, of in AE ? Ik ken eigenlijk niemand uit Erm zelf...
Echt in Erm Zaterdag Ronde van Erm he, maar ik ben er waarschijnlijk niet, heb een cross in Neede dus dat zal ik wel niet redden. Rij je wel eens op het Ermerstrand trouwens?