Heel de week al in de stress geweest en gister was het dan zover. s Ochtends om 9 uur werden we op gehaald door een hele grote vrachtwagen ( van stal sintels daar was de wedstrijd ook) alleen voor mijn 2 shets en een marathonwagen

Ik moest pas om 1 uur startte voor de dressuur dus ik had alle tijd om alles te verkennen en om mijn pony's klaar te maken. Tussendoor moesten we ook de vaardigheid verkennen, 2x het parcours gelopen. 1e keer met Linda ( Liberty) gelopen en heeft ze ons uitgelegt waar we op moesten letten.
Mijn vriend was er ook bij dus die had de opdracht om het parcours te onthouden voor mij

11 uur de pony's uit de vrachtwagen gehaald en klaargemaakt. Maikey was door een klein beetje stress aan de diarree geweest en heel zijn witte staart was bruin die moesten we dus nog snel even wassen. Mooie hengstenvlecht erin gemaakt en hup losrijden maar.
Met de dressuur ging alles zo slecht vond ik.De voltes werden eieren en de gebroken lijn tjsa daar was ook niet veel meer van over.

Op naar de vaardigheid, vriend achterop geplaatst en rijden maar. Foutloos en binnen de tijd dus ze vroegen of ik ook een barrage wilde toen. Dat wilde ik wel ik was er nu toch. Hij: nou ok rijden maar. Ik: hoe moet ik dan rijden?

Mijn vriend kreeg het parcours voor de barrage in zijn handen gedrukt en weg waren we weer. 1 balletje eraf jammer maar helaas.
Ik was zo supertrots op ze, de hele tijd geen stap verkeerd gezet en niet moeilijk gedaan.
toen de prijsuitreiking en ik kon het gewoon niet geloven. Met de dressuur was ik tweede geworden met 160 punten en met de vaardigheid eerste!

Wie had dat ooit kunnen denken eerte wedstrijd en al meteen zo goed.
Ben zo trots op mijn ventjes

Ik deed trouwens mee met de hobbyklasse b dressuur en L vaardigheid.