We mogen naar de L1...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

We mogen naar de L1...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 09:36

Wat een dag zeg. Zaterdag een wedstrijd bij de vereniging, was B met 8 winstpunten. Dus had er nog 2 nodig voor de L1, maar aangezien we een zomerstop hadden gehad van maand (pony naar het land, ik naar Ibiza voor twee weken , goeie deal vond ikzelf ) rekende ik eigenlijk nergens op.

Daarbovenop kwamen m'n ouders pas om 10 over 9 op stal aan, terwijl ik om kwart voor 10 moest rijden hoop stress dus...
Pony gezadelt, en ze waren zo vriendelijk geweest om iemand met mijn plaats te ruilen zodat ik nog 5 minuten had om in te rijden. (geloof mij, ik was blij met iedere minuut

A fijn dan verwacht je al helemaal niets meer natuurlijk
Eerste proefje heb ik echt heerlijk gereden paar dingetjes, maar over het algemeen een goed gevoel.
Tweede proefje ging totaal de mist in naar mijn gevoel, ze is erg kijkerig in die bak bij A altijd, plus dat ik zelf nog een fout maaktje Ik dacht dat ze A zei, en ze H maar hoorde te laat dat het een gebrokenlijn moest zijn
Gelukkig mocht (moest) ik het overdoen van de jury. Maar toen had ik al zoiets 'dat wordt niets meer'...

De prijsuitreiking, daar werd ik nog geroepen door m'n moeder (stond even met m'n pony te knuffelen ).
Heel leuk, eerste proef was ik eerste met 177 punten Nou, m'n twee punten had ik gelukkig binnen!
Toen wou ik al weglopen (had naar mijn idee geen prijs verdiendt voor de tweede proef)
Maar toen was ik dus ook eerste! met 176 punten!

Het ging ook niet super onaardig, maar kon me voorstellen dat er wel iemand beter had gereden....

Op naar de L1 dus!

(even voor de toelichting, er staat pony, maar ik ben 24 dus rij tussen de paarden )

marfiek

Re: We mogen naar de L1...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 10:07

Leuk dat je L1 mag starten, je had wel hoge punten zeg!!
Ik start ook met een welsh K tussen de paarden omdat ik zelf 18 ben geweest, best jammer maar eigenlijk gaat het heel goed tussen de paarden, heb nog geen afkraak jury gehad die een pony niet tussen de paarden wilde zien.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 10:18

Gefeliciteerd en succes in de L1

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 12:57

marfiek schreef:
Ik start ook met een welsh K tussen de paarden omdat ik zelf 18 ben geweest, best jammer maar eigenlijk gaat het heel goed tussen de paarden, heb nog geen afkraak jury gehad die een pony niet tussen de paarden wilde zien.

Tot nu toe ook nog geen last van gehad, ben iedere keer nog met een prijs thuis gekomen

M'n instructrice heeft wel gezegd dat je beter de wat kleinere wedstrijden kan opzoeken ipv die grote evenementen etc waar veel van die belovende combinaties komen met toppaarden, daar val je al snel bij in het niet...

Ga je ook naar de WelshSportdag?

SplashIsLief schreef:
Gefeliciteerd en succes in de L1

Thanks! Moet even goed oefenen op het lichtrijden en wijken, maar dat komt ook wel goed. Wijken lukt wel, alleen nu nog met lichtrijden

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:23

Heey in velsen! dat is vlakbij veel succes in de L1!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:24

gefeliciteerd en alvast heel veel succes in het L1!

Ik ga vanaf januari met mijn ponytje tussen de paarden rijden, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Volgens veel mensen s het te moeilijk, maar we gaan het gewoon proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 13:45

Dat is een mooi voorbeeld voor ponyruiters van boven de 18 die willen stoppen als ze eenmaal 18 zijn geworden. Gewoon doorgaan en die punten binnen halen! Gefeliciteerd!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 15:47

dondahsteen schreef:
Heey in velsen! dat is vlakbij veel succes in de L1!

Dat is zeker dichtbij! Mijn pony staat ook in B'wijk

haike schreef:
gefeliciteerd en alvast heel veel succes in het L1!

Ik ga vanaf januari met mijn ponytje tussen de paarden rijden, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Volgens veel mensen s het te moeilijk, maar we gaan het gewoon proberen.

Het schijnt idd een stuk moeilijker te zijn als bij de ponies, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring. Dit is de eerste keer dat ik officieel gestart ben
Heb wel les van een goede instructrice die zelf Z rijdt en jureert tm L2 geloof ik, dat is ook wel handig hoor

ShannaY schreef:
Dat is een mooi voorbeeld voor ponyruiters van boven de 18 die willen stoppen als ze eenmaal 18 zijn geworden. Gewoon doorgaan en die punten binnen halen! Gefeliciteerd!

Voordat ik startte dacht ik ook wel alle doemscenario's hoor , hoorde de juryleden al denken "daar heb d'r weer 1tje die geen afscheid kon nemen"
Maar dat heb ik dus nog niet mee gemaakt gelukkig.

Eerlijk gezegd wel veel goede jury's gehad de fouten komen meestal wel overeen met wat ik zelf heb gemerkt.
En sommige zetten er zelfs nog wat leuks bij, als 'nette proef' of 'keurig gereden' of de punten die je kan verbeteren (ook heel nuttig natuurlijk).
Dus ook een applausje voor de jury
schaam me wel een beetje voor het weinige vertrouwen wat ik daar in had, dat was helemaal niet terecht :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:59

Nee precies, maar zoveel anders is het toch ook niet? Je rijd nog steeds dezelfde proef als bij de paarden, alleen zijn de tegenstanders iets anders, dat zegt imo helemaal niks over de kwaliteiten van je paard. Als jij geen punten kan rijden tussen de paarden, heb je ze dus eigenlijk ook niet verdiend bij de pony’s. Een proef is een proef, een paard is een paard, een pony is een pony en gangen zijn gangen.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:41

ik heb je ge pb't

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:55

Jij bent echt asociaal bezig gewoon
Hahaha, goed zo hoor, echt gaaf!!! Succes in de L1 en ik zie je zaterdag wel

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 19:46

Zo, jij moet vaker te laat op stal aankomen Super punten zeg! Dat komt wel goed in de L1, alvast succes!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 08:54

Malibu schreef:
marfiek schreef:

Tot nu toe ook nog geen last van gehad, ben iedere keer nog met een prijs thuis gekomen

M'n instructrice heeft wel gezegd dat je beter de wat kleinere wedstrijden kan opzoeken ipv die grote evenementen etc waar veel van die belovende combinaties komen met toppaarden, daar val je al snel bij in het niet...

Ga je ook naar de WelshSportdag?

Dat klopt idd wel dat je niet op de hele grote evenementen moet verschijnen waar de toppers lopen, daar word waarschijnlijk meer van je verwacht.

Ik zelf heb er ook nog geen last van gehad !
We wilde wel naar de welsh sport dag dat is toch 18 september?! (zondag) maar ik ben dan een weekeind bij me baas in huis, depaarden etc doen, en de pony mag mee.
Wel jammer had het erg leuk gevonden, misschien volgend jaar?! ga jij er wel heen?

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 09:18

marfiek schreef:
We wilde wel naar de welsh sport dag dat is toch 18 september?! (zondag) maar ik ben dan een weekeind bij me baas in huis, depaarden etc doen, en de pony mag mee.
Wel jammer had het erg leuk gevonden, misschien volgend jaar?! ga jij er wel heen?

Ik ga wel heen ja. Jammer dat je niet kan, het is echt heel leuk! Volgend jaar misschien?

Heb gisteravond gebeld, en we mogen daar L1 starten, ben benieuwd

anydale schreef:
Zo, jij moet vaker te laat op stal aankomen Super punten zeg! Dat komt wel goed in de L1, alvast succes!

Haha, ja dat zeiden we al. Maar al dat gestress, nee dank je. Dat is toch best slecht voor je hart hoor

Marrie schreef:
Jij bent echt asociaal bezig gewoon
Hahaha, goed zo hoor, echt gaaf!!! Succes in de L1 en ik zie je zaterdag wel

Thanks ! Zie je zaterdag!

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:08

Malibu schreef:
Voordat ik startte dacht ik ook wel alle doemscenario's hoor , hoorde de juryleden al denken "daar heb d'r weer 1tje die geen afscheid kon nemen"
Maar dat heb ik dus nog niet mee gemaakt gelukkig.

Misschien denken ze juist wel "goh daar heb je er weer eentje die geen afscheid wil nemen" En zien ze dat als iets positiefs

Gefeliciteerd met je punten en heel veel succes in de L1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:25

Ik zou denken, (als jury) you go girl!

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 18:28

super!!
gefeliciteerd en veel succes in de l1

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 22:16

Ja in de hoop dat we volgend jaar wel kunnen, kunnen we ook eens meeten Veel succes alvast!
Zet je een foto verslag op bokt?

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 11:47

Bedankt allemaal! We gaan ons best doen

ShannaY schreef:
Ik zou denken, (als jury) you go girl!

Haha, dan wil ik jou wel als jury

marfiek schreef:
Ja in de hoop dat we volgend jaar wel kunnen, kunnen we ook eens meeten Veel succes alvast!
Zet je een foto verslag op bokt?

Jazeker, laat zowieso even weten hoe het gegaan is! Dit zijn de foto's van afgelopen weekend...

viewtopic.php?f=10&t=466988