Wedstrijd m1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lafayette

Wedstrijd m1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 22:54

Hallo Beste mensen

Ik had vandaag surprisewedstrijd op manege de Vlerk in Someren.
De leden van onze club S.R.J.V wisten allemaal neit wat er ginge gebreuren dus de organisatie heeft goed zijn mond gehouden.
Vanmorgen om 9 uur op de manege werden er 11 groepen gemaakt van 4 personen dat werd uitgeloot uit een ton. Toen de groepen waren gemaakt moesten we 4 proeven verdelen over de 4 mensen. een B , L1 , L2 en een M1 proef rijden het maakte neit uit wie hem reed als iemand het maar deed. Ik met mijn L1 Ervaring moest maar M1 gaan rijden want de andere in mijn groepje wisten niet eens wat een voltehalvebaan was. Dus eerst met zijn vieren losrijden voor viertal te rijden. dus ik mooi voorop maar wordt na verloop van tijd gewisseld dat die achteraan zat voorop komt dus ik achter drie ponys aan hobbelen met mij grote paarde en alles liep in de soep waar kwamen we op uit 129 punten laatste maar ja ik er op blijven zitten en wachten toto de rest de proef moest rijden die B reed had 157 punten L1 159 en l2 153 en ik met mij M1 180 punten en nooit M1 gereden alleen maar beetje 5 meter wijken ik snap er nog steeds niks van. het scheelt wel dat het paard het ook kan maar ja dan toch. daarna stonden er in de bak hindernissen met de punten 1 t/m 8 je moest in 1 minuut zoveel mogelijk punyten bij elkaar rijden en je mog alle hindernissen 2 keer gebruiken en het maakte niet uit van welke kant je hem nam ik had 49 punten het was een gezellige dag en meost het even vertellen bedankt voor het leze

SSDesign

Re: Wedstrijd m1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 07:49

Leuk zeg! Klink echt grappig. Ik heb ook ooit zo gesprongen, wij kregen daar ook een minuut voor en dan is het echt spannend zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 08:43

klinkt erg leuk!! Heb je er ook nog foto's van?

imposantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 08:49

jaja, claudia.
het was supergezellig gister!!!!! zeker weten!!!
en m1 valt eigenlijk best wel mee, als je een leuk paardje hebt, die het graag doet dan he?? haha