Hallo bokkers !! 
Zoals in mijn onderschrift al stond, had ik vandaag een springwedstrijd. Geen concour, maar gewoon een wedstrijd op de manege
. Dit is er gebeurt
:
Ik kwam daar dus in de morgen aan. Effe gekeken hoeveelste ik aan de beurt was. Nou de tijd ging best wel snel en ja hoor ik ging losrijden. Nou paar keer gesprongen enzo
Toen werd ik naar de ring geroepen. Ik moest m'n naam zeggen en de naam van de pony waarop ik reed
Toen begon de wedstrijd. Ik ging over hindernis 1 en mijn voet gleed uit de beugel
Haha ik gleed er dus bijna af, maar ik kon net op tijd de beugel weer vinden. Nou voor de rest in een aardige galop het parcour afgemaakt
En toen de barrage.. Tsjaa.. dat ging gewoon in een soort rengalop haha
Nou toen was ik klaar.
Er deden maar 13 mensen mee ( normaal wel meer mensen hoor
) Maargoed dus nog een paar mensen moesten rijden en ondertussen was ik Happy aan het uitstappen
Nou Happy was droog en ik ging terug naar de stal
Toen had ik hem nog ff snel nagepoetst en in de stal gezet.. Nou toen was de prijs uitreiking
Ik moest eigenlijk tegen 2 andere meisjes in de L, maar 1tje was ziek dus ik moest alleen tegen 1 ander meisje
Maargoed we reden allebei goed dus we wisten zelf ook niet wie 1e zou worden.
Uiteindelijk ben ik 1e geworden en zij 2e
:d
Nu mag ik de volgende keer starten in de M

Want ik had nl 5 winstp. in de B ( dan mag je naar de L ) en ik had al 9 winstpunten in de L ( en als je er 10 hebt mag je naar de M ) en toen heb ik dus met de 1e plaats een WP erbij gehaald 
Ikke natuurlijk helemaal blij
Maargoed mijn volgende springwedstrijd begint dus in de M.
Dit was mijn VvdD

[x][x]kuss sharonaa[x][x]