Ik heb een 3 jarig paard die wil ik graag met ingang van 1 oktober 2005 gaan starten in de L1.
dus ruim van te voren startkaart aangevraagd. gebeld of alles goed is doorgekomen en dat het gaat om een startkaart per 1 oktober. ( helft van de kosten) nee alles was duidelijk, geen probleem. gevraagd wanneer de startkaart werd verstuurd. alles zou ruim voor de 1e wedstrijd binnen zijn.
Nu kreeg ik de startkaart en coupons van de week binnen. ik dacht van jeetje dat is mooi op tijd, kan ik gelijk alle coupons opsturen naar de verenigingen.
helaas de rekening klopt niet. 37 euro voor de startkaart. voor een startkaart vanaf 1 oktober betaal je de helft dus ik bellen met de knhs.
nee, foutje van hun, ik had de startkaart nog niet mogen ontvangen, deze worden in de laatste week van september verstuurd.
Dus ik vroeg om een credit factuur voor de helft van de startkaart.
Nou toen kwam het antwoord. Alles terug sturen ( coupons, startkaart) daarna krijg ik een credit en dan wordt alles weer verstuurd in de laatste week van september.
Werkelijk, te zot voor woorden.
Dus nu moet ik alles terug sturen en dan maar hopen of ik het weer op tijd binnen krijg voor de 1e wedstrijd op 1 oktober 2005.
Ik last dat ook in paard en sport Tja als je het terug moet sturen dan zou ik dat lekker doen .En hun moeten maar weer zorgen dat ze het lekker op tijd terug sturen en dat heel duidelijk zeggen of zeggen dat het eigenlijk hun eigen schuld is en dat dat hun extra geld kost nu... Ze zijn weer lekker bezig daar.En het slaat nergens op eigenlijk.Ja je mag dan pas 1 okt starten maarja je kan nu denk ik toch niet voor veel wedstrijden meer inschrijven in sept.
Ik zou het lekker terug sturen hoor, scheelt je toch weer geld. Ps ik kan er naast zitten maar ik heb is gehoord dat je pas met een paard in de L mag starten als deze 4 jaar is, klopt dit?
Zou nog n x bellen, en vragen of t goed is dat je alleen de startkaart terug stuurt. De coupons betaal je toch apart. Dus is veel handiger als je die kan houden ivm het inschrijven. Wie niet waagt wie niet wint toch?!!
Belachelijk zeg, idd echt een paars krokodil verhaal. Zou maandag gelijk weer bellen en dan hopen dat je iemand met gezónd verstand aan de lijn krijgt. Die werken er vast ook....
Zou ze gewoon terugsturen en wachten tot ze dan weer van de knhs weer teruggestuurd wordt. Voor de coupons zou ik gewoon de vereniging bellen of het goed is dat je ze de dag zelf meeneemt.