Nederlands kampioen viertal L

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sabertje

Nederlands kampioen viertal L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-05 22:21

Vandaag naar Ermelo geweest. Was echt een super lange dag, om 8 uur vertrokken en om 8 uur weer thuis.
Maar gelukkig was deze dag niets voor niks.
We zijn gegaan zonder reserve ruiter, dus we mochten van geluk spreken dat er niks gebeurd is.
Nadat we allemaal met een vreemd gevoel uit de proef kwamen, iedereen had wat aan te merken op zijn eigen rijden, werd het erg lang wachten op de uitslag.
We hoopten bij de eerste 5 te eindigen en dat is dus ook gelukt. We hadden het niet verwacht, maar toch gekregen.

Ik heb echt een super dag gehad. Leuk om met een gestoord paard twee keer ereronde te rijden. (Lees: bok, stijger, bok, stijger, enz.)
Maar op de momenten dat ie stil moest staan deed ie dat ook erg lief.

Foto's komen misschien binnenkort wel.

_Dunja_

Re: Nederlands kampioen viertal L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 08:37

Gefeliciteerd.
De ere ronde vond ik ook altijd leuk haha ook bok stijger enzo.
Maar dan zien ze tenminste hoeveel moeite je hebt gedaan in de proef om je paard aan het werk te zetten

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 13:37

Als eerste Gefeliciteerd.
Jullie hadden erg goed gereden werd ons verteld.
Jullie zijn toch LR Vitus uit Well????
Volgens mij reden jullie voor ons = Haps.
Ook wij gingen met als doel om bij de eerste 5 te eindigen.
We stonden met 3 verenigingen op de 4e plaats maar
hadden de pech om als 6e geplaatst te worden.
Het was een lange dag maar we hebben het super naar de zin gehad,hebben lekker zitten barbequen bij de trailers.

Gaan jullie as winter ook 4-tal Kür rijden?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 18:49

Wauw super he, onze bokkers toen het toch maar weer goed! Gefelciteerd!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:10

Gefeliciteerd
het M 4tal van onze club was ook nederlands kampioen net als vorig jaar (Mazeppa's )

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 21:01

Allemaal bedankt voor de felicitaties.

@ sambo: We vonden zelf dat het best nog beter had gekund, zaten nog wat te verschillen in de afstanden tijdens sommige onderdelen. Toch nu we het terug gezien hebben op de video viel het allemaal wel mee. Ik had tijdens de proef ontzettend veel moeite met het tempo, maar dat is eigenlijk altijd wel. Mijn paardje is niet de snelste, behalve tijdens de ereronde dan. Vooralk stap is erg moeilijk.
Wij zijn inderdaad het viertal van Vitus uit Well. Wel leuk dat er al meerdere zeiden dat we goed gereden hadden. Jammer dat jullie 6e waren.
Wij geen waarschijnlijk geen kur op muziek rijden, omdat we toch over moeten naar het M en het ´s winters moeilijker is om iedereen bij elkaar te krijgen om te oefenen.

@ redflame: jullie ook gefeliciteerd, misschien zijn we volgend jaar wel concurrenten.

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:22

Proficiat!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 22:26

Sabertje schreef:
Vandaag naar Ermelo geweest. Was echt een super lange dag, om 8 uur vertrokken en om 8 uur weer thuis.
Maar gelukkig was deze dag niets voor niks.
We zijn gegaan zonder reserve ruiter, dus we mochten van geluk spreken dat er niks gebeurd is.
Nadat we allemaal met een vreemd gevoel uit de proef kwamen, iedereen had wat aan te merken op zijn eigen rijden, werd het erg lang wachten op de uitslag.
We hoopten bij de eerste 5 te eindigen en dat is dus ook gelukt. We hadden het niet verwacht, maar toch gekregen.

Ik heb echt een super dag gehad. Leuk om met een gestoord paard twee keer ereronde te rijden. (Lees: bok, stijger, bok, stijger, enz.)
Maar op de momenten dat ie stil moest staan deed ie dat ook erg lief.

Foto's komen misschien binnenkort wel.

gefeliciteerd...
ik heb alle ere rondes gezien, dus heb jullie ook langs zien komen..
kan me nog wel wat "gekke" paarden herinneren jah

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 09:56

Dank jullie wel.

@ patries_kjp: Ik rijd op een schimmel. De andere drie van ons viertal waren erg rustig alleen die van mij liep de hele tijd te springen, vooral als we langs de tent kwamen, dat vond ie erg interessant.

CiskaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 23:55

Dan stonden wij naast jullie tijdens de prijsuitreiking, want wij werden 2e (RV Exloo)
Gefeliciteerd met jullie 1e plaats. Ik heb jullie proef niet gezien, maar het zal ongetwijfeld netjes geweest zijn.

Fardau84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 10:40

En wij waren 3de!! Grensruiters uit Dinxperlo.
Gefeliciteerd!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 11:03

Dank jullie wel.
We waren zelf niet helemaal tevreden over onze proef, maar iedereen die heeft staan kijken wel. We waren ook wel verbaasd dat we gewonnen hebben, maar na de video gezien te hebben zagen we ook een erg nette proef met een paar kleine foutjes.

Jullie ook gefeliciteerd met jullie plaatsen!

Fardau84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 11:08

Wij hadden ook een paar foutjes...een van de paarden sprong in de middendraf in galop aan en met opstellen begon een van de paarden te stijgeren. Verder ging het wel goed, maar ja het zijn wel vrij grote fouten waarbij je veel punten laat liggen.
We hadden ook een echt pech-4tal. Steeds kreupele paarden en paarden die verkocht werden. Op het NK liep er ook een paard mee die nog maar een keer mee getraind had.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:05

Gefeliciteerd!!

de vereniging die mijn moeder commandeerde is 4e geworden.
helaas moesten ze als eerste starten anders hadden ze het vast nog beter qua resultaat gedaan!!!
en daarbij vermeld ik wel even dat de club van me moeder voor het eerst dit jaar aan 4tal rijden begonnen is. 5wedstrijden heeft gereden en daarin GeldersKampioen werd en 4e op de Nederlandse...nah das toch super!!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:49

Gefeliciteerd!! Ach foutjes kunnen toch altijd wel gebeuren?!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 17:56

@ meiske16: ik hoorde al dat het viertal van jou moeder goed gereden had. Ook wij zijn dit jaar pas voor het eerst viertal gestart. We hebben 3 wedstrijden gereden (1 selectie, de limburgse kampioenschappen en de nederlandse). Wij zijn alle wedstrijden ongeslagen gebleven. Volgend jaar gaan we het M proberen geloof ik.

Wij hebben in totaal over het hele seizoen ook maar zes of zeven keer met alle vier de paarden samen geoefend.