Samen met een stalgenoot zou ik gaan, en we hadden daarom ook om 9 uur afgesproken om te wassen en te tutten. Niek = fjord = dus vies.

Om half 11 zou haar vader ons komen halen en we zouden dan vertrekken. Ik loop naar de tailer toe en Niek die normaal zo de trailer op loopt, trekt me om en ik kon hem niet meer houden. hij galopeerde zo de weilanden in. En ja als je het dan toch doet doe het dan maar goed heeft Niek denk gedacht. Hij rende het om geploegde land op dat dus 1 modder bende was. Hij was helemaal zwart, ik kon wel janken ik was zo boos.

Een stalgenoot had hem gelukkig gevangen en heb hem dus weer helemaal opnieuw kunnen wassen. Hop klaar en de trailer op, we moeten gaan dacht ik. Ik was bloednerveus dit kon nog wel wat gaan worden.
In de losrijbak waren we een beetje aan het stappen en drafen en op een gegeven moment, valt hij en lig ik er af. Een pijnlijke rug, en vol met zand ben ik toch maar weer op hem geklommen, maar het liefste wilde ik naar huis. Het zou toch niks meer worden.
Zenuwachtig kwamen we de '" echte" bak binnen en moesten we van start. De bak was verdeeld in twee stukken dus de echte letters hingen er nog bij en op de grond stonden de letters waar ik op moest rijden. Ech heel vervelend. De proef was ook best mislukt ik ree gewoon niet lekker genoeg. Maar Niek had zijn best gedaan en was ook wel trots op hem. Niek de trailer weer in en afwachten op het resultaat.
Nou nooit verwacht maar we zijn nog 5de geworden van de 12. met 155 punten. Al met al toch nog best goed.
Dat was een dagje wedstrijd.