sharonalover schreef:Je moet lid worden van een vereniging, dat is per vereniging verschillend hoeveel dat kost.
Dan moet je een startkaart hebben, dat is volgens mij iets van 30 euro voor de pony's, en iets van 40 a 50 euro bij de paarden, weet het niet zeker, je kan het beste even wachten tot januari, aangezien je over een paar maanden wilt starten, en je een startkaart per jaar moet betalen.
Dan moet je startcoupons kopen, volgens mij zijn die iets meer als een euro per stuk, ze worden in pakketjes van dacht ik 16 verkocht.
Je hebt een coupon per proef nodig, alleen voor dingen zoals de regiokampioenschappen, waar je 2 jury's hebt, heb je er 2 voor een proefje nodig, maar dat zal haast nooit voorkomen denk ik, heb ik ook nog maar 1 keer gehad, is soms bij finales enzo van kamioenschappen.
dan moet je nog per proef inschrijfgeld betalen, en dat is bij de pony's vaak iets van 6of 7 euro, heel soms nog 5, en bij de paarden is ook dat weer duurder, nl. iets van 7 of 8 euro, soms zelf nog wel meer volgens mij.
Ik weet niet of het precies klopt, maar dit is het volgens mij wel zo ongeveer, nu maar hopen dat je veel prijzengeld wint, want het is cker niet goedkoop!!
succes trouwens met je wedstrijden
Als je per 1 oktober een startkaart aanvraagt, betaal je de helft van de prijs!