Ik start zondag op deze manege en ging me ineens afvragen dat we toch wel de proef in een bak rijden he. Ik ben er vorig jaar geweest met mijn andalusier maar toen reden we gewoon binnen en had ik over straat losgereden. We rijden nu toch zeker binnen los en dan naar de buitenbak? Wie helpt me?
Laatst bijgewerkt door Lielle op 08-09-05 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel verduidelijkt
ik doe a.s zondag ook mee (ben nog niet eerder op waalzicht gestart) maar op de startlijst stond binnen losrijden en buiten de proef dus ik ga daar dan ook maar vanuit
Oef ook ik ben daar één keer geweest met mijn "grote" paard en ik ga er dus niet meer heen. Eerst kreeg ik al discussie omdat iemand vond dat ik best met paard en al door dat achterlijke gangetje kon....nou daar kon ik zelf amper lopen laat staan mn paard. En die binnenbak...........kelere wat een maanlandschap zeg!!!
Vond toen de buitenbak wel aardig rijden, maar ja omdat ik door de zogenoemde uitgang naar binnen moest, mocht ik tussentijds niet meer in de buitenbak losrijden maar moest de longeerbak maar gebruiken!!! Nou daar stuur je dus je ergste vijand nog niet heen.....
Ik moest binnen losrijde en buiten een proef neerzetten. Ook ik kom er niet meer. Allebij de bakken zijn heel zwaar. Ik ben oook steeds afgestapt als ik naar buiten/binnen moest.
Ik ben ook een keer gestart.. Mijn pony kwam niet eens normaal de bak door.. De weg naar de buitenbak toe was ook erg slecht, met allemaal losse stenen en rotzooi.. Voor mij dus ook niet meer.. De buitenbak is wel iets beter dan de binnenbak!
Ik heb er vorig jaar binnen gereden en toen had ik 3 wp dus zo slecht was de bak niet, voordeel is dat wij op stal echt de slechtste bak van Nederland hebben dus onze paarden lopen ergens anders altijd beter.
@Shannay, ben een keer op reyerbosch gestart hoor.
Maar ik heb elke maand maar 1 weekend dat ik kan starten dus dan kijk ik wat er in de buurt is en dan moet reyerbosch toevallig bijzitten.
Het is bij Reyerbos altijd elke eerste van de maand.
Oke thanks, dan kan ik er even rekening mee houden. Als ik er een keer rij zal ik je wel inlichten dat je uit moet kijken voor mij en het bonte monster.
Nou inmiddels is deze wedstrijd gereden.Het was achteraf toch in de binnenbak (was idd erg zwaar )buiten ging niet omdat het door die storm aardig wat plassen lagen.verder was die bak wel goed te rijden.
heb dit keer voor waalzich gekozen omdat ik onder de man naar mn wedstrijden rij (mn pony is dan meteen lekker los)en 2 okt start ik ook voor het eerst op reyerbos
in het outdoorseizoen kom ik nog wel vaker op waalzicht denk ik omdat t goed aan te rijden is .hoop dan wel op een andere jury want die is niet zo bevallen hihi mn eerste proef was echt best netjes (mn beesie was rustig en we hebben geen gekke dingen gedaan)toch maar 147 punten.2e proef heb ik helaas zelf verziekt dus daar hebben we t maar niet meer over.
Nou je hoeft voorlopig nog niet tegen me te rijden hoor........we zijn nu 3x gestart en B zonder punten (helaas) Maar als je meedoet op ridderkerk 2 okt wie weet kom ik je wel tegen
dit ben ik op mn pony, jij hebt ook en erg leuk paard trouwens
Ik zal de eigenaar van Frank ff vragen of ik hem 2 oktober kan hebben. Dan kom ik ook naar Reyerbosch, rijd eens tuk fijner dan de Himalaya daar op Waalzicht, We hebben wel lekker gereden, ook winstwaardig gereden maar daar d8 de jury anders over. 152 en 153 maar niemand had winst bij haar.
Oktober zit al vanaf juli ofzo vol geloof ik.. Als je bij ons mee wil starten moet je meestal 2 a 3 maanden van te voren inschrijven.. November zit volgens mij ook al vol, maar dat weet ik niet zeker..