Ik ben met name geïnteresseerd in de klasse Z2 dressuur.
Alvast bedankt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoukie schreef:Bedankt, maar dit had ik dus al gevonden en zijn dus de tijden van vrijdag 9 september. Ik was op zoek naar een indicatie hoe laat de Z2 op zaterdag zal rijden. Niemand?
Barbara_m schreef:Anoukie schreef:Bedankt, maar dit had ik dus al gevonden en zijn dus de tijden van vrijdag 9 september. Ik was op zoek naar een indicatie hoe laat de Z2 op zaterdag zal rijden. Niemand?
Volgens mij moet ze zich eerst kwalificeren om door de te mogen naar zaterdag...
Anoukie schreef:Ik wil wel graag gericht kijken ja. Maar stiekem reken ik er een beetje op dat ze zich wel kwalificeert
.
Barbara_m schreef:Maar je weet hoe raar het kan lopen he, vooral op een NK.
Anoukie schreef:Bedankt, maar dit had ik dus al gevonden en zijn dus de tijden van vrijdag 9 september. Ik was op zoek naar een indicatie hoe laat de Z2 op zaterdag zal rijden. Niemand?
MissJ schreef:Dat vind ik eigenlijk ook best vreemd.
Maar aan de andere kant, als je nou een slechte dag had tijdens de kringkampioenschappen, krijg je zo nog mooi een tweede kans.
Gaat Carola jullie kür weer rijden?
MissJ schreef:Dat vind ik eigenlijk ook best vreemd.
Maar aan de andere kant, als je nou een slechte dag had tijdens de kringkampioenschappen, krijg je zo nog mooi een tweede kans.
Gaat Carola jullie kür weer rijden?
Anoukie schreef:we willen Sander Marijnissen ook graag zien rijden.
Anoukie schreef:Weet even niet in welke ring jij zit? Ik heb het over Carola Paauwe en we willen Sander Marijnissen ook graag zien rijden.