Er staat me nog ergens bij dat je met een geldige dierenartsverklaring geen startgeld hoeft te betalen, ik kan het alleen niet meer vinden..

Klopt dit of zal ik toch maar over moeten gaan maken?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
justicelover schreef:er is een nieuwe regel je moet het 2 weken van te voren afmelden dan hoef je ni te betalen en als dat niet lukt dan moet je wel gewoon betalen. ook al heb je een dierenartsverklaring.
daffodil schreef:Ik kijk de situatie aan, afgelopen wedstrijdweekend had ik er ook één die niet goed bleek te zijn op de wedstrijdlijst staan. Ze mailde me dat de dierenartsverklaring onderweg was. Tegelijk had ik er nog een flink aantal op de reservelijst staan en kon haar plek dus zo opvullen. Dan hoeft zo iemand met een dierenartsverklaring bij mij echt niet te betalen!
Daarentegen ben ik wel afgrijselijk alert op mensen die met de smoes mijn paard is niet in orde, op de dag zelf nog afbellen. Die betalen dus altijd!
lachmar schreef:daffodil schreef:Ik kijk de situatie aan, afgelopen wedstrijdweekend had ik er ook één die niet goed bleek te zijn op de wedstrijdlijst staan. Ze mailde me dat de dierenartsverklaring onderweg was. Tegelijk had ik er nog een flink aantal op de reservelijst staan en kon haar plek dus zo opvullen. Dan hoeft zo iemand met een dierenartsverklaring bij mij echt niet te betalen!
Daarentegen ben ik wel afgrijselijk alert op mensen die met de smoes mijn paard is niet in orde, op de dag zelf nog afbellen. Die betalen dus altijd!
Kijk dat vind ik nou netjes.
Deed iedereen het maar zo