onderdeel niet gepunt, ervaringen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noor

onderdeel niet gepunt, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 20:58

Iemand hiermee ervaring:
Een dag na een wedstrijd kom je erachter dat er voor 1 onderdeel niet gepunt is.
Dit scheelt je je winstpunt..
Heeft iemand dit ook eens gehad en wat heb je gedaan (knhs bellen? en punten nog gekregen?)

mirjamalvaro

Re: onderdeel niet gepunt, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 21:04

Ik had het 2 weken geleden. Zat in de auto toen ik het merkte heb gelijk de vereninging gebeld en heb de punten alsnog gekregen.

In jouw geval zal ik de KNHS bellen. Want het is toch te laat voor de vereniging d jury moet er dan namelijk voor tekenen.

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 21:12

Dat is wel erg banketstaaf opzich, KNHS bellen is meestal de optie waar je dan het meest aan hebt, zij kunnen je altijd nog doorverwijzen..

Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 21:15

bedankt beiden!
nog meer ervaringen (met mensen die de knhs ook hebben gebeld?)?

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:12

Ja, heb ik ook wel eens gehad.
En heb van de zomer ook een keer 27 cijfers gekregen, bij een proef met 26 onderdelen, haha !

Maar wat wel van belang kan zijn: dat je een cijfer mist, wil niet zeggen dat je puntentotaal verandert .. !
Vaak tel je de punten op, uitgaande van een winstpunt en dan is elke 4: -2, elke 5: -1, elke 6 verandert niets aan het puntentotaal, elke 7: +1 en elke 8: +2.
Als je dus als uitgangspunt precies een winstpunt neemt en je telt op deze manier de punten op, dan verandert een 6 meer of minder niets aan je eindtotaal.
Hoop dat je 'em begrijpt, 't is echt zo !

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:15

weet je zeker dat het een winstpunt scheelt?
Als een onderdeel niet is ingevuld wordt er een 6 ingevuld, het optellen gebeurd meestal met + 1 en - 1 etc uitgaande van 156 punten (snap je het nog?) als je bv 150 punten hebt komen er dus niet automatsich 6 punten bij!
bij de KNHS hebben ze een copie van jouw protocol, dus je kunt het in elk geval melden!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:16

grandeur schreef:
Ja, Maar wat wel van belang kan zijn: dat je een cijfer mist, wil niet zeggen dat je puntentotaal verandert .. !

juist, dat schreef ik ook net

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:20

@ topicstarter: ga maar eens met een rekenmachine alle punten bij elkaar optellen, best kans dat je dan dus lager uitkomt dan het eindtotaal dat op je coupon staat !
Omdat dus de punten eigenlijk nooit 'letterlijk' bij elkaar opgeteld worden, maar men gaat alleen minnen en plussen, meestal uitgaande van een wp en dus van het cijfer 6.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:35

Het komt vrij vaak voor. In principe moet je binnen een half uur na de uitslag protest aantekenen als het niet klopt.
Ik heb het zelf ook eens gehad. Iedereen van de vereniging was al weg. KNHS gemaild en die schreven terug dat ik zelf te laat was met protest aantekenen.

Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 07:34

grandeur schreef:
Ja, heb ik ook wel eens gehad.
En heb van de zomer ook een keer 27 cijfers gekregen, bij een proef met 26 onderdelen, haha !

Maar wat wel van belang kan zijn: dat je een cijfer mist, wil niet zeggen dat je puntentotaal verandert .. !
Vaak tel je de punten op, uitgaande van een winstpunt en dan is elke 4: -2, elke 5: -1, elke 6 verandert niets aan het puntentotaal, elke 7: +1 en elke 8: +2.
Als je dus als uitgangspunt precies een winstpunt neemt en je telt op deze manier de punten op, dan verandert een 6 meer of minder niets aan je eindtotaal.
Hoop dat je 'em begrijpt, 't is echt zo !

Hahha.. oeps... even wat de goed voor mij gedacht...
Denk toch niet dat ik een 10 voor de verzorging heb..
Bedankt allemaal!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 07:46

Ai, verzorging is wel meestal +1 of +2 dus als je 155 pt hebt...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 15:44

Ja idd, das wel balen!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:11

Ik heb het van de zomer ook gehad. Toen hadden ze ook een 6 ingevuld. Er stond voor dat onderdeel geen hokje op mn coupon(was heel vaag allemaal). Het secretariaat was er wel zelf achter gekomen en daardoor werd ik nog wel 1e

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:39

Wel vervelend zeg. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je te laat bent met het te melden, al kan je het altijd proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:49

Ik heb het ook een keertje gehad, kwam er pas thuis achter. Heb toen secretariaat gebeld, die de jury en kreeg toen alsnog een 6 extra.
Moet wel proberen snel te zijn, want als je coupons al weg zijn ben je te laat ben ik bang.