landelijk starten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suusjuh_1503

landelijk starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 18:55

Ik ga misschien landelijk starten, maar eerst wou ik eens weten hoeveel tijd het kost, en hoeveel geld het kost.
En hoevaak in de maand moet je dan wedstrijd rijden...?

Quidou

Re: landelijk starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:57

je moet nooit, al wil je 1x per jaar starten is dat ook nog goed alleen wel zonde van het geld wat je voor je lidmaatschap en startkaart betaald.
Inschrijfgeld voor wedstrijden is meestal zo'n 7,50 euro
en tijd licht eraan hoelaat je moet en hoelaat de prijsuitreiking is als je daarop wil wachten. maar een halve dag ben je zowiesow wel kwijt...

Rachacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:16

Helemaal wat je zelf wilt, sommige mensen gaan elke week, anderen 1x per maand. En inderdaad moet je zeker een halve dag ervoor nemen. Het geld... tsja, heb je zelf een trailertje of wil je een vrachtwagen huren even als voorbeeld, je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Maar de precieze kosten zou ik niet zo kunnen zeggen, rijd zelf geen landelijke wedstrijden.

suusjuh_1503

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 22:38

dankje wel voor jullie reacties!!!

Ellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:26

als je geen eigen trailer heb komt er ongeveer 30 euro trailerkosten bij per proefje is start geld ongeveer 8 euro en ik zou er ook een helke dag voor uit trekken want je moet een uur van te voren aanwezig zijn dan moet je je reistijd niet vergeten en daarvoor maak je je pony helemaal gereed en dan je proefjes rijden en dan nog wachten op de uitslag en dan pas naar huis

suusjuh_1503

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 21:21

weet iemand toevallig ook hoe duur het is om je pony te laten chippen en paspoort te maken enzo?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 09:49

daar zijn recent nog veel topics over geweest, kijk even op de laatste paar pagina's. Hier een slotje.