Moet net als vorige maand weer s'avonds starten 18.37 en 18.51.

Laten we hopen dat het net zo goed gaat als de laatste keer.

[b]Wie van jullie starten er 18 september nog meer bij Stal Prinsenburg (Brons)?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jits schreef:Ik doe niet de 18e mee, maar wil me wel graag inschrijven voor de wedstrijd in oktober. Aangezien deze nog niet in P&S staat, heb ik m'n coupons nog niet opgestuurd. Ik hoorde dat de wedstrijden daar altijd snel vol zitten, is dat zo?
Eusebio schreef:Ja, echt belachelijk snel, eigen leden eerst.![]()
Nou van mij hoeft het dan niet meer................
rhijnauwen schreef:Eusebio schreef:Ja, echt belachelijk snel, eigen leden eerst.![]()
Nou van mij hoeft het dan niet meer................
nagenoeg alle verenigingen geven eigen leden voorrang bij inschrijving en hierdoor zijn vooral de indoorwedstrijden snel vol
helaas gebeurd het ook regelmatig dat mensen zich dubbel inschrijven of op het allerlaatste moment afmelden (of nog erger gewoon niet op komen dagen) dit is ook een reden voor verenigingen om in elk geval eigen leden de kans te geven bij de eigen vereniging te kunnen starten!
khorizon schreef:Zoals je al kon lezen start ik 18-9 en er doen 15 mensen mee waarvan er 9 van andere verenigingen zijn. Er doen er altijd minimaal 3 van andere verenigingen mee.
Javelin jij start in Breukelen zijn de wedstrijden daar goed georganiseerd. Ik heb gehoord dat je er in het indoor seizoen er prima kan starten maar dat outdoor minder is. Ik wil er namelijk ook een keer starten.
khorizon schreef:Zoals je al kon lezen start ik 18-9 en er doen 15 mensen mee waarvan er 9 van andere verenigingen zijn. Er doen er altijd minimaal 3 van andere verenigingen mee.
Javelin jij start in Breukelen zijn de wedstrijden daar goed georganiseerd. Ik heb gehoord dat je er in het indoor seizoen er prima kan starten maar dat outdoor minder is. Ik wil er namelijk ook een keer starten.