18-9-05 Hollandsche Rading wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

khorizon

18-9-05 Hollandsche Rading wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 10:07

Ik start 18-9-05 voor de 2e keer in de B- dressuur.
Moet net als vorige maand weer s'avonds starten 18.37 en 18.51. . Weer de hele dag vol spanning wachten. Ik start veel liever vroeg.

Laten we hopen dat het net zo goed gaat als de laatste keer.

[b]Wie van jullie starten er 18 september nog meer bij Stal Prinsenburg (Brons)?

khorizon

Re: 18-9-05 Hollandsche Rading wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 13:28

Doet er helemaal niemand mee de 18e.

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 14:24

Ik doe niet de 18e mee, maar wil me wel graag inschrijven voor de wedstrijd in oktober. Aangezien deze nog niet in P&S staat, heb ik m'n coupons nog niet opgestuurd. Ik hoorde dat de wedstrijden daar altijd snel vol zitten, is dat zo?

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 14:33

Jits schreef:
Ik doe niet de 18e mee, maar wil me wel graag inschrijven voor de wedstrijd in oktober. Aangezien deze nog niet in P&S staat, heb ik m'n coupons nog niet opgestuurd. Ik hoorde dat de wedstrijden daar altijd snel vol zitten, is dat zo?

Ja, echt belachelijk snel, eigen leden eerst.
Nou van mij hoeft het dan niet meer................

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:34

Eusebio schreef:

nagenoeg alle verenigingen geven eigen leden voorrang bij inschrijving en hierdoor zijn vooral de indoorwedstrijden snel vol
helaas gebeurd het ook regelmatig dat mensen zich dubbel inschrijven of op het allerlaatste moment afmelden (of nog erger gewoon niet op komen dagen) dit is ook een reden voor verenigingen om in elk geval eigen leden de kans te geven bij de eigen vereniging te kunnen starten!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 08:58

Rhijnauwen, inkoppertje zeker?

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 09:14

rhijnauwen schreef:
Eusebio schreef:

nagenoeg alle verenigingen geven eigen leden voorrang bij inschrijving en hierdoor zijn vooral de indoorwedstrijden snel vol
helaas gebeurd het ook regelmatig dat mensen zich dubbel inschrijven of op het allerlaatste moment afmelden (of nog erger gewoon niet op komen dagen) dit is ook een reden voor verenigingen om in elk geval eigen leden de kans te geven bij de eigen vereniging te kunnen starten!

Maar is het dan niet zo dat er minimaal 3 ruiters van een andere vereniging mee moeten rijden willen de punten tellen?

khorizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 09:59

Zoals je al kon lezen start ik 18-9 en er doen 15 mensen mee waarvan er 9 van andere verenigingen zijn. Er doen er altijd minimaal 3 van andere verenigingen mee.

Javelin jij start in Breukelen zijn de wedstrijden daar goed georganiseerd. Ik heb gehoord dat je er in het indoor seizoen er prima kan starten maar dat outdoor minder is. Ik wil er namelijk ook een keer starten.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 10:09

khorizon schreef:
Zoals je al kon lezen start ik 18-9 en er doen 15 mensen mee waarvan er 9 van andere verenigingen zijn. Er doen er altijd minimaal 3 van andere verenigingen mee.

Javelin jij start in Breukelen zijn de wedstrijden daar goed georganiseerd. Ik heb gehoord dat je er in het indoor seizoen er prima kan starten maar dat outdoor minder is. Ik wil er namelijk ook een keer starten.

In de klasse B wel, maar kijk maar eens naar het M2...............

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:41

khorizon schreef:

Heb je een PB gestuurd..