Een hele goede dag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bianca__

Een hele goede dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 19:45

Vandaag op wedstrijd geweest in Langeveen. Het was best warm hier vandaag, dus alles kletsnat van zweet. Ik heb eerst Toledo (Lincoln) gestart in de L1. Vorige week startte ik hem voor het eerst L1 en scoorde daar 169. Vandaag pakte hij heel fijn aan. In de eerste proef hadden we 166 punten en waren we tweede, en in de tweede proef 174 en waren we wederom tweede. Al 5 wp in 3 proeven, dus heel erg tevreden. Vanmiddag moest ik de hengst (Casir) rijden in de L2. Ook hij liep heel erg fijn, ondanks het lange wachten ivm vertraging van de jury. Eerste proef 166 en eerste. In de tweede proef 159 en tweede. Na vandaag mag ik de hengst M1 starten. Dus dat was ook wel heel erg leuk! Al met al een hele goede dag, en 125 euro rijker. Foto's van vandaag zijn er helaas niet, maar van vorige week zijn er wel een paar hele mooie gemaakt die ik aankomende week toegestuurd krijg. Zodra ik ze ontvang, zal ik ze erop zetten.

Marrepar

Re: Een hele goede dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:48

gefeliciteerd!
en 125 euro is ook niet weinig haha
Jammer dat je geen foto's hebt, was wel benieuwd

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:05

zooo 125 euro !!! veel zeg!! bij de pony's zouden we dan: 12,5 + 12,5 + 15 + 12,5 euro hebben gehad..! dusd at is 52,50 euro!! wat een verschil!! HEel hartelijk gefeliciteerd

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:07

Gefeliciteerd!!!! Die hengst van je valt ook wel op hoor!!

Mijn resultaat ietsje minder, maar dat was de schuld van die stomme reclameborden!!!! (die ze trouwens bij de Z hadden weggehaald...)
De tweede proef had ik trouwens 154 pnt, maar bij mevr. Schaap mag je dan best tevreden zijn hoorde ik!!

Ach ja, en daar rijd je dan 240 km voor....

Groetjes, Leonie (zusje Stephanie!! haha)

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 20:44

Marrepar, de foto's komen er zo snel mogelijk aan.

Narrator, veel verschil ja, maar wij betalen bij de paarden vaak het dubbele van de pony's aan inschrijfgeld.

Hee Leonie! Thanks, ja ik ben best blij met Puck. Ja de punten waren heel erg laag in de tweede proef. Als ik me niet vergis, waren er 4 prijzen. Ik weet dat de derde 156 had. Je zat er dan wel dicht bij. Leuk dat ik je op Bokt kan spreken! Misschien tot binnenkort, en doe Stephanie de groeten!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 22:20

Gefeliciteerd, dat zijn mooie resultaten, en ook lekker 'kassa', wel netjes prijzengeld !

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 22:13

ik had 11 aug wed. ook egt superdagje! eerste proef in L2 161 en was tweede en tweede proef 157 was ook tweede.. jah was op vreemd terrein en was beetje kijkerig.. hij liep ech tniet lekekr maar tog 2x 2e. en met springen..2x foutloos en eerste.. en progressief weer t snelste en foutloos.. was weer eerste.. en toe nkreeg ik nog een eetbon.. van een steakhouse omdat ik het netste en t snelste reed in progressief. had in totaal €85 maar das bij pony's dus prijzen zijn war lager.. maar ik vond t best veel:P