KarinvdM schreef:Gerrie schreef:
Zijn wij ineens gebombardeerd tot " bekende ruiters "
Stoerrrrrrrrrrrrrrrrr!!
Volgens mij moet de ledenraad er inderdaan nog over stemmen.
Misschien moeten we (als de uitslag positief is..) toch maar eens in de openbaarheid treden ...
Pff bekende ruiters hebben zich er helemaal niet druk om gemaakt
yokie schreef:"
Protesten en een handtekeningenactie van bekende ruiters hebben
geen doorslag gegeven"
Over bekende ruiters laat ik me maar niet uit

maar 'geen' doorslag? Ik durf toch wel te zeggen dat de handtekeningenactie wel degelijk de benodigde steun aan de werkorganisatie heeft gegeven, in hun advisering naar het bestuur toe.
Dat stukje moest ik ook eerst twee keer lezen voordat de stoom uit mijn oren kwam
Hoezo geen doorslag ...als er geen aktie ondernomen was, was de regeling zonder er ook maar over na te denken doorgevoerd!
Fitzroy schreef:Top meiden, als het jullie gelukt is!! Jullie hebben nog een aardbeiencoupe tegoed
Jazeker!
(houdt agenda gereed)
yokie schreef:En ook deze zin slaat de plank finaal mis:
"Neerlands topruiters hoeven hierdoor niet aan de cap,terwijl ze toch eigenlij het goede voorbeeld zouden moeten geven door juist wel een veiligheidscap in plaats van een dressuurhoedje op te zetten."
Neerlands top bevindt zich in de Z1 en Z2? ZZl? ZZ? Zal wel meevallen, lijkt me.
Zolang de Edwarden, Anky's en Bartelsen in hun clinics met een helmpie rijden, wordt er al voorbeeld genoeg gegeven.
Ik heb nog nooit een schattig pennymeisje van 13 jaar in volste bewondering naar mij zien opkijken terwijl ik een Z proef doorhobbel in oh pak 'm beet Kloosterburen
Gisteren in Diever 'dachten' mensen ook al dat het hoedje erdoor was...ik heb maar even weer tekst en uitleg gegeven..
Anky heeft laatst weer op de terreinen van de KNHS zich weer getoond met helm op het GP paard van haar schoonzus, dat lijkt me meer dan voldoende..
Vond het overigens opmerkelijk dat er laatst ergens meertallen gereden werden allen keurig met doppie op
Kitty schreef:Die protesten en handtekeningactie van "bekende ruiters" hebben misschien niet de doorslag gegeven, maar die hebben er wel voor gezorgd dat men nog weer ging nadenken over het besluit dat eigenlijk al genomen was. Bovendien heeft het de DCS ervan kunnen overtuigen dat het eigenlijk maar een onnodige regel is.
Nou ja, toch eerst maar zien wat de KNHS er uiteindelijk mee doet.
Toch maar even contact opnemen over de datum van de najaarsledenraadsvergadering