Wat ik dus wel verschrikkelijk vond is de organisatie daar!
Een paar voorbeelden;
- geen goede communicatie bij het losrijden. We hadden een losrijterrein wat eigenlijk in twee helften opgedeeld was; vereniging en individuele ruiters/amazones. Toen we bij het losrijterrein aan kwamen werden we doorgestuurd naar de achterste helft van het terrein om de 8/4-tallen niet in de weg te zitten = begrijpelijk. Maar wat dus niet logisch was dat we een slapende terreinmeester hadden (zo zal ik hem maar noemen) die dus een paar keer vergeten is de starttijden om te roepen van de individuele ruiters/amazones zodat er enkele keren ruiters te laat gekomen zijn. Is nooit fijn, want dit geeft nog meer spanning. Toen we hier iets over zeiden tegen deze man, gaf hij juist de terreinmeester van de eerste helft de schuld. Toen kwamen uiteindelijk bij de ring aan, zijn we tot wel 3 keer toe naar een andere ingang gestuurd, want hier konden de ringmeesters het ook niet over eens worden!
- Verder lopen daar ontzettend veel mensen met een lintje rond van het KNHS maar niemand weet ook maar iets als je ze iets vraagt. Niemand kon een antwoord geven op de vraag hoe laat ONGEVEER de uitslagen kwamen, de prijsuitreiking was, de huldiging was enz. enz.
Nu heb ik dit niet geschreven om te klagen ofzo hoor, maar ben gewoon benieuwd of anderen dit ook zo ervaren hebben. (of dat wij gewoon simpel weg domme pech hebben gehad