startlijsten voor de pony's staan erop doen er niet veel mee moet alleen nog ff bellen als ik dressuur wat eerder mag starten omdat ik anders dressuur en springen bijna tegelijk moet
ik kan morgen misschien niet mee doen. ik heb net getraint en heb daarna afgezadeld. m'n pony blijft atlijd staan als ik ga afzadelen(zonder vast te zetten) maar toen haalde ik het zadel van dr rug, (t hoofdstel zat nog gewoon om met de teugels OVER de hals heen) en is ze gaan wandelen naar haar stal, en zijn de teugels over haar hoofd over de grond gegaan..toen is ze dr opgestapt en is m'n bakstuk geknapt . ik moet dus of een nieuw hoofdstel kopen, of met het hoofdstel van m'n zusje rijden.
oplossing is gevonden..ik rijd nu met het hoofdstel van een vriendin van mij(pandour @ bokt) ik mocht haar hoofdstel lenen..en zij mocht iets van mij lenen..goede deal.
dressuur vond ik zelf wel redelijk gaan, hij liep de laatste tijd echt bagger. dus was zelf wel tevreden 147 punten viel een beetje tegen. met springen ging het mis op de dubbel kwam totaal niet uit en sprong met 4 benen tegelijk de lucht in en daarom een balk maar toen moest de 2e nog. Heb ik hem maar voor weg getrokken anders gingen we er dwars door heen. duz 1 balk en 1 weigering.