Ik wilde vragen of er mensen zijn die ook met hun pony tussen de paarden rijden met dresuur? En zo ja wat is jullie ervaring hier mee? En is dat raar? Ik bedoel hoe reageert nou zo`n jury daarop?
ik reed vanaf het moment dat ik wedstrijden ging rijden tussen de paarden, nooit wat raars gehad aan comentaar. En ben tot M2 dressuur en M springen gekomen. Er rijden waanzinnig veel volwassenen nog op pony's tussen de paarden! Dus opzich is de jury er wel aan gewent hoor!
ik start ook met mijn pony (toevallig ook een Welsh K/NWR ) tussen de paarden (B). En tot nu toe mag ik niet echt klagen, in 3 wedstrijden 8 winstpunten gehaald.
Tuurlijk zul je het heus wel een keer merken, maar dat houdt iedereen. Of je moet een super mooi ontzettend duur gefokt paard hebben dat hoge ogen gooit. Maar de meeste mensen rijden toch mee op allerlei verschillende paarden, van KWPN tot Fries tot Tinker tot Andalusier tot de Ponies
Je moet het gewoon niet te persoonlijk oppakken dan, als jij lekker gereden heb en je heb er een lekker gevoel over, dan is dat het enige wat telt toch?
Maar ik heb het nog niet echt meegemaakt (heb dan ook nog maar drie wedstrijden gereden maar goed ).
Heey, Ik zelf rij nog geen wedstrijden met mijn pony Saros, maar volgensmij maakt het niet uit als je op een pony tussen de paarden start. Groetjes, Laura
Ik rijd ook met mijn pony tussen de paarden. Heb nooit bij de pony's gereden. En ik vind het altijd wel grappig, want heel vaak zie je het nou ook weer niet.
Ik rij met mijn 13 jarige NRPS ruin van 1,54 in de Z1 bij de paarden. Het is niet zo dat je met een pony benadeeld wordt. Het is wel zo dat het niveau bij de paarden vele malen hoger ligt dan bij de pony's