startkaartvraagje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SilenSilvano

startkaartvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 21:14

Ik heb een vraagje ik vraag me af als je een startkaart aanvraagt bijvoorbeeld in mei ofzo is die dan geldig tot het eind van het jaar of van mei tot mei?Of moet je echt hem voor januari aanvragen zodat die van januari tot en met december geld?

Want als ik bijvoorbeeld in mei een startkaart aanvraag en het is wel van januari tot december dan betaal ik voor een heel jaar maar maak er maar gebruik van voor een half jaar.Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

kapje

Re: startkaartvraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 21:21

Volgens mij is hij altijd tot december geldig, en betaal je altijd voor het hele jaar, ookal vraag je hem halverwege het jaar aan.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 21:23

Je betaalt inderdaad voor eens startkaart t/m 31 december. Alleen als je hem per 1 september aanvraagt betaal je minder. Hoeveel minder weet ik niet.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 21:31

Loezjuh schreef:
Je betaalt inderdaad voor eens startkaart t/m 31 december. Alleen als je hem per 1 september aanvraagt betaal je minder. Hoeveel minder weet ik niet.

Even een correctie: als je een startkaart aanvraagt per 1 oktober, betaald je half geld !

SilenSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 23:21

en wat ik nou nog ff wil weten je kan de startkaart wel in november aanvragen zodat die wel geldig is van januari tot en met december?

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 08:37

Dat kan vast wel maar dan moet je het dus even erbij zetten. De startkaart wordt via je vereniging aangevraagd. dus je kan ook bij je vereniging vragen of ze hem op tijd willen opsturen . De aanvraag duurd tegenwoordig 2 weken dus dat is redelijk vlot. als je hem begin december aanvraagd is het ruim op tijd. (denk wel aan de kerst periode, sommige bedrijven hebben daar wel moeite mee)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 08:39

Ja hoor, die kun je prima in november aanvragen. Dan ben je mooi op tijd en dan zet je op het inschrijfformulier dat-ie per 1 januari moet ingaan.

SilenSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 10:36

oh okeej dankjulliewel allemaal voor jullie reacties. Er zijn me allemaal dingen duidelijk geworden .