Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antoinette schreef:
Het is alleen wat anders als die mensen iedere week op wedstrijd moeten gaan om maar de punten te behalen en thuis in de training de paarden overvragen.
Citaat:Pony's:
Klasse A, B en L Minimaal 4 jaar
Klasse M Minimaal 5 jaar
Klasse Z en ZZ Minimaal 6 jaar
runningkawa schreef:Hoeveel paarden (niet naar leeftijd gekeken) zie je in de Z echt flink verzamelen?
Zoro schreef:Ik wou net zeggen, dat is het probleem waarom iedereen het verschil zo groot vind tussen het Z2 en het ZZ licht.. In het L1 word al gekeken naar verzameling.. :S het is krom maar waar, als ik mijn paard niet verzameld heb lopen krijg ik maar 5jes of 6jes anders ben ik zo de baan door.. dus mijn paard gallopeert dan ook al als een ZZ Licht paard.. mag nog iets meer opgericht worden in de galop maar verzamelder als dit kan zowat niet..
Ik vind dat je in de Z2 toch zo moet kunnen verzamelen dat je al wel bezig bent met arbeidspirouettes en dat soort dingen.. ik vind dat je in de Z al goed verzamelt moet kunnen anders is het gat inderdaad te groot.. Z moet je verzamelen en soms zie ik nog geiten lopen waarbij een hoofd en hals ergens loopt en de kont hangt er achter aan.. waar ligt het niveau dan? ik vind dat niet kloppen en zulke mensen krijgen dan ook nog winstpunten :S
maar zulke dingen moet je niet met een jong paard doen, daarom vind ik ook dat een jong paard in de L en M thuis hoord en een jong paard noem ik 4, 5 jaar.. maar dan ben ik ook eigenlijk wel heel precies in zulke dingen..