Vandaag veel punten gereden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Denise82

Vandaag veel punten gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 22:32

Nou, de titel zegt het al, ik had vandaag mijn record aantal punten in de Z2 gereden! Gisteren was ik 2e met 198 en 1e met 200. Dus ik was al zeer tevreden.
Maar vandaag was ik 1e met 211! Dat zijn gewoon 3 winstpunten!
En dan had ik ook nog eens 2 vieren voor mijn travers! Ben helemaal trots op mijn paardje!
Even een fototje ter verduidelijking van ons:
Afbeelding

Ik kijk achterom want de rest ging dus echt zo:
Afbeelding

sharonaollie

Re: Vandaag veel punten gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:03

Wat goed joh .Gefeliciteerd!!! Zo te zien loopt dat paardje wel.En wat gebeurt er nou op die foto....

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 23:09

Citaat:
En wat gebeurt er nou op die foto....

De beste uit elke rubriek (van het weekend) mochten terug komen voor de weekendprijs, jonge paarden en harde muziek gaan nog niet zo goed samen!

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:14

Goed gedaan zeg!
211

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:15

Denise82 schreef:
Citaat:
En wat gebeurt er nou op die foto....

De beste uit elke rubriek (van het weekend) mochten terug komen voor de weekendprijs, jonge paarden en harde muziek gaan nog niet zo goed samen!

hahahahaha

meisje van exquis ( sponsor van stal fiechter, en hebben nu paard aangekocht voor hans peter minderhoud) had mijn paard gebruikt voor de ere ronde, nou vorig jaar was het al een ramp, dit jaar was het nog erger, ze sprong over de hekjes, en sprong zo weer terug, wilde toch even laten zien dat het eigenlijk een echt springpaard is
maar ze vond het maar niks om achterop te lopen, en muziek stond erg hard voor die jonge beesten ja

maar gefeliciteerd denise! je kur zag er goed uit!

Sjolvir

leven in de brouwerij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:15

Ha, zo'n ere rondje met jonge blije paarden brengt tenminste wat lolligs in de anders zo stoffige dressuur ring....!!!!!

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 23:29

rockey schreef:
hahahahaha

meisje van exquis ( sponsor van stal fiechter, en hebben nu paard aangekocht voor hans peter minderhoud) had mijn paard gebruikt voor de ere ronde, nou vorig jaar was het al een ramp, dit jaar was het nog erger, ze sprong over de hekjes, en sprong zo weer terug, wilde toch even laten zien dat het eigenlijk een echt springpaard is
maar ze vond het maar niks om achterop te lopen, en muziek stond erg hard voor die jonge beesten ja

Nu weet ik dus welk paard er bij mij achterop zat, dat was dus de jouwe! Ik keek net in je profiel en die kol heb ik van heel dichtbij gezien tijdens de ereronde!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:45

Denise82 schreef:
rockey schreef:
hahahahaha

Nu weet ik dus welk paard er bij mij achterop zat, dat was dus de jouwe! Ik keek net in je profiel en die kol heb ik van heel dichtbij gezien tijdens de ereronde!

ja dat kan kloppen, mijn moeder had het gefilmd en op de achtergrond hoor je hele tijd oooooh oeeeeeeh aaaaaah haha en heel veel mensen heel hard lachen. ben dus ook wel benieuwd als ik ooit kur ga rijden hoe het dan gaat uit pakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:54

het meest gave aan die foto is hoe dat meisje voorop vrolijk verder draafd

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 09:01

haha jah geweldig die foto Gefelicteerd, wat een punten zeg! GA je binnenkort ZZ-licht starten of niet?

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 10:40

Citaat:
GA je binnenkort ZZ-licht starten of niet?

Ik ga deze winter inderdaad in het ZZ-licht beginnen. Ik zorg wel dat ik niet te hard ga, want het ZZ-zwaar kunnen we echt nog niet aan.
Dus ik blijf ook nog gewoon in het Z2 starten.

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 12:21

echt GAAF!! GEFELICITEERD!!!