Startkaart.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

annelotx

Startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 21:07

Ik rij nu al een hele tijd. En wil graag wedstrijden gaan springen, ik spring met mijn eigen pony 1.40 m. Ik zit nu op een manege zonder ponyclub en ik zou het jammer vinden om daar weg te gaan. Maar weet iemand een manier om toch aan een startkaart te kunnen komen????!!

sharonaollie

Re: Startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:30

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:28

[quote="annelotx"]Ik rij nu al een hele tijd. En wil graag wedstrijden gaan springen, ik spring met mijn eigen pony 1.40 m. !![/quote]

Dat wil ik wel eens zien!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:31

Als je een startkaart wilt, hoef je ECHT niet weg bij je vereniging/ manege hoor.. !! Als er bij jou in de buurt een ponyclub ofzo is die aangesloten is bij de KNHS kan je daar gewoon lid van worden en een startkaart nemen. Je kan dus gewoon bij je oude manege blijven. Je mag nu waarschijnlijk wel bij die andere ponyclub meedoen met puzzelritten etc. als ze die daar hebben. Kijk en vraag gewoon een beetje rond!!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 09:53

idd, houd je er trouwens wel rekening mee dat je eerst een wp in de dressuur moet halen voordat je mag gaan springen?