Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
freespirit schreef:strijken ?
bonnielove schreef:ik heb een dekje wat ik gebruik voor de wedstrijden maar hij is nu in de was geweest en is nu helemaal gekreukt wat kan je daar aan doen?
Het is een Anky look a like
Needje schreef:Leg er voor de zekerheid bv een kussensloop ofzo overheen. De buitenkant van zo'n Anky (nep of echt) is van dat aparte spul. Lijkt mij dat als je daar je strijkbout op zet, je m gelijk verpest heb als ie te hoog staat. (dan rij je ipv met kreukels, met een afdruk van een strijkbout...)
cavaletti schreef:bonnielove schreef:ik heb een dekje wat ik gebruik voor de wedstrijden maar hij is nu in de was geweest en is nu helemaal gekreukt wat kan je daar aan doen?
Het is een Anky look a like
hoi, ik verkoop die anky look a lika pads, en waarschijnlijk heb je hem teveel gecentrifugeerd, pads moeten op 30 graden en bijna niet in de centrifuge, zodat ze iets natter op gehangen worden, dan zijn ze kreukvrij, als ze te droog worden door centrifuge dan kreukelt het suede,
gewoon effe goed uitkloppen en gladmaken en dan gewoon onder zadel leggen en de volgende keer gewoon niet te veel in centrifuge