(ik heb hiervoor een paar wedstrijdjes op een andere pony gereden maar dat is al een paar jaar terug) Hebben jullie nog tips voor mijn 1e wedstrijd op Jimmy? Hoe ging jullie 1e wedstrijd en wat nemen jullie allemaal mee?groetjes denise
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(ik heb hiervoor een paar wedstrijdjes op een andere pony gereden maar dat is al een paar jaar terug) Hebben jullie nog tips voor mijn 1e wedstrijd op Jimmy? Hoe ging jullie 1e wedstrijd en wat nemen jullie allemaal mee?
), bezem en schep als er plaats voor is, schone sokken en je schoenen voor na het rijden, geld voor eten of een koelbox met eten en drinken, een naaidoosje (die knopen springen echt altijd op concours eraf, nooit thuis), bij leren laarzen een magic sponsje om voor de proef alle stof eraf te vegen. Bij het eerste concours is een fototoestel of een videocamera leuk, want dit komt niet meer terug 

Urielle schreef:ik vond het fijn om de proeven af te printen en te plastificeren voor regenachtige buitenconcoursen

succes!!!