eindeloos wachten op Regiokamp. Gelderland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ardanwin

eindeloos wachten op Regiokamp. Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 17:45

Ik heb me giga lopen ergeren aan de slechte organisatie op de regiokampioenschap Gelderland ponys.
's morgens liepen er direct al 2 springringen uit met starttijden.
Maar het ergste vond ik de enorme puinhoop van de parade/prijsuitreiking aan het eind van de dag.
Wat een zooitje,stond gepland om 17.30 ,na 2 uur op de pony te hebben gezeten was de prijsuitreiking nog niet voorbij.Als je in de prijzen zat met je club was het helemaal banketstaaf stond je 2 uur te wachten mocht er maar 1 persoon naar voren komen en die kreeg nog niet eens een lintje.Waardeloos.
Wat vonden jullie ervan?

Sodera

Re: eindeloos wachten op Regiokamp. Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 20:21

Ja idd.. Wij hebben ons idd kapot geergerd... Ik vond het niet kunnen!
Bij ons van de club zijn de meeste kinderen van 5 uur 's ochtends of eerder, tot half 10, 10 uur onderweg geweest... Dat vind ik toch best erg!
Vooral de parade was idd een zooitje, na de kampioensuitreiking van de eerste springers was het geen ereronde, maar "hoe hard kan ik gaan voor ik mensen laat verongelukken of zelf verongeluk"... Niet iedereen reed zo maar het grootste deel toch wel!

De prijsuitreiking van de 's cohtends verreden klasses had toch best na de show van Kirsten Beckers gedaan kunnen worden, en dan de kampioenen de keuze geven (!!!) om 's avonds nog een keer mee te rijden oid!!! De mensen die bijv in de B/AB of B/C of M/C kampioen waren geworden waren vaak voor de middag al klaar en konden pas om 8 uur naar huis!

MSDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 23:45

ben t met jullie eens, maar elk kampioenschap is met de parade en prijsuitreiking een zooitje! ik moest staatjes ophale voor de kindere van onze vereniging, en alles lag door elkaar heen op tafels! dat de kindere hard ginge klopt ook... maar een meisje van onze vereniging was kampioen l1 D/E kon dr pony eg nie houde. k kan je zegge dat als die gaat... maar ze kreeg em na 3 kwart rondje gasse wel weer trug gelukkig!

ardanwin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 10:52

Ik vind de prijsuitreiking bij het NRPS kampioenschap altijd heel netjes gaan.Voordat men de ring inkomt dekens om en in de ring worden de lintjes uitgereikt.Ook doet men daar halverwege de dag de kampioenen eren die s'morgens hebben gereden.Je hoeft dan niet zo lang te wachten en het is overzichtelijk en veiliger.
Let wel ik vind wachten niet erg,zeker niet als je bij de prijswinnaars behoort.Maar pas om 20.30uur naar huis kunnen,en om 6.00 uur vertrokken thuis.Nou daar zit ik niet op te wachten.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 10:56

Ja, maar niet iedereen heeft het goed voor elkaar.
Maar dat is op elke wedstrijd zo en op de RK zijn er altijd heel veel rpijzen weg te geven.

Maar bedenk anders: het is maar 1 keer per jaar.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 11:46

Dat je je daar nu nog druk over gaat maken... Dat is wel erg laat.

Het liep allemaal niet zoals het had moeten lopen, maar het is best een heel georganiseer. Dat de springringen uitliepen mag eigelijk niet kunnen, maar het gebeurd gewoon.
Dat je met de parade 2 uur op je pony zit, dat is altijd op een kampioenschap waar zo veel prijzen uitgereikt moeten worden. Ben je niet blij dat er nog een echte parade is? Ik vind het altijd machtig mooi. Als je maar een paar goed brave pony's voorop kan zetten (vorig jaar bij ons kampioenschap reed het achttal van de club voorop) dan blijft de rest van de pony's daar wel achter.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 20:50

Ardanwin is gelijk na de RK op vakantie gegaan, ik had er ook (ism met Ardanwin) over geopend, maar dat was in de periode dat er iets niet goed ging met bokt!

Het gaat erom, dat die kinderen voordat de parade eenmaal begon al 2 uur rondreden!!!! Er was een volgorde gemaakt na n uur, maar toen moest er in eens weer van alles veranderd worden, waardoor het nog weer zowat n uur duurde! Dat een parade lang duurt maakt niet uit, ik vind het idd ook wel wat hebben!!!! Maar om van te voren nou al 2 uur bezig te zijn voordat je de ring inkan...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 20:58

Tjahhh niet iedereen kan het zo goed als wij dat vorig jaar deden.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 21:25

haha ja idd... K geloof t ook