hey mensen! wie doet er allemaal mee met op het NK ???egt te gek ik mag !!!met mij nieuwe pony easy dancer !!! laat ff weten of jij ook mag !-xxx- love_easy
kijk anders ff in verschilldende topic over de kampioenschappen daar vind je genoeg mensen die naar de hippiade mogen
Ik mag niet helaas, ook niet naar de Gelderse, maar ga wel kijken, mijn moeder gaat kaartjes verkopen voor het parkeren!!
Hé, is dat easy dancer van Veronique Roerink?Zo ja, dan mag ik je wel feliciteren met zo'n fijne pony!
ja mijn pony is van veronique roerink geweest .ps. ik sta nu op naam van xantoslover maar ben love_easy
hey ik heb even wat gezecht over xantoslover want moest gewoon ff antwoorden groetjes love_easy ps. antwoord snel vind ik leuk
Ik ben ook op de Hippiade in de Z1 dressuur cat. D/E met Dubbelland's Boas (v. Anjershof Rocky mv. Downland Folklore)Maar verwacht er niks van en zie het als een grandioos afscheid!
Ik ben er op 3 en 10 september om te kijken Edit: Weet iemand wanneer de startlijsten online komen van 3 september?
hey dat was ook met mijn kleine pony daar ging ik voor de 5e keer naar het NK voor afscheid:( maarja...
marielle kosters moet ook heen in de Z1 pony's cat.D met veenstra's promiss en met haar paard in het L2 die heet tildaEn marloes hingstman moet ook heen in het L2 paarden