jury,s???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

oryantje

jury,s???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 20:09

afgelopen zondag had ik wedsrijd..heerlijke proef gereden paard liep lekker ontspannen had iets meer impuls gemogenn maar ja je kan niet alles hebben...krijg ik later me protocol terug zag dat ik lagen punten had 150.had ik echt niet verwacht dus ik lees het effe door wat het commentaars is... bij volte in het midden moest je paar passen midden galop tonen ik gedaan maar mischien iets te weinig maar verder mooie volte keurige galop staar er ...niet getoond 4 ik van he??heb toch keurig me volte gereden en midden galop mischien niet genoeg maar gelijk een 4 ik wou wel eens effe uitleg van die jury maar ze waren al vertokken en nog zo iets in de proef moest gebroken lijn rijden en op x volte halve baan ( doorzsitten )staat er op me protecol verkeerde been 5 ?? ik denk van nou wat is dit dan...deze jury lette meer op hoe je op de letter ree dan op je paard .. ben blij dat volgend jaar de neiuwe proefen in gaan ...zooo dit moest ik effe kwijt ik baalde ernorm had og maar 1 puntje nodig

Sizz

Re: jury,s???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:31

Als er staat: middengalop, dan moet je dat ook tonen. Anders krijg je gewoon een 4, en terrecht.

En op het verkeerde been lichtrijden is er al gelijk een punt af. Dus daar is ook niks mis mee.

Je moet ook op de letters kunnen rijden, anders kun je toch de figuren ook niet mooi uitvoeren??? Of zie ik dit verkeerd???

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:34

Huh hoe kan je op het verkeerde been luichtrijden als je aan het doorzitten bent.

Verder ben ik met MissSisa eens.

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 20:54

ik snap wel dat er middengalop staat dat je dat moet tonen!!ik toonde het maar waarschijnlijk niet voldoende >;) maar dan gelijk een 4 ??heb dat nog nooit eeerder meegemaakt..vandaar enja van dat op de letter rijden snap ik ook wel maar ik vindt het niet normaal dat de ruiters die mischien wel super goed op de letter rijden maar hun paard voor geen meter aan het lopen hebben beter punten dan een paard dat correct in de aanleuning loopt en een ontspannen maar een keertje de hoek of zo af snijdt daar gelijk voor af gestraft word

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 20:57

op het goeie been lichtrijden hoort er natuurlijk ook goed te zijn maar al je moet doorzitten en ze zeggen dan dat je op het verkeerde been zit das wel een beetje raar hihihih

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:59

nou het is natuurlijk balen dat je zon slechte punten hebt gehaald kan ik helemaal in komen en zeker dat laaste wat je schrijft maar ik hoop niet dat ze die nieuwe proeven door zetten dan stop ik accuut met wedstrijden terijden die onzin allemaal !!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:39

Tja... Ik geef ook een 4 voor een niet-getoonde middengalop hoor. De volte heb je gereden, die is beoordeeld, de middengalop niet. Hard op oefenen dus, enne volgende keer beter joh!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:21

chrisje_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 08:11

Zo heb je altijd wel weer wat te zeuren. Niet getoond is niet getoond en daarmee heb je die 4 gewoon verdiend. Trouwens, bij die gebroken lijn moet je daarna weer lichtrijden en dan kan het goed zijn dat je op het verkeerde been verder bent gegaan.
Volgende keer beter hoor.

JoRiNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 09:16

ik vind ook dat t niet heel streng beoordeelt is miss maar t is voor je gevoel gewoon kl*te als je zoiets hebt

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 10:59

allemaal bedankt voor jullie reacties

oryantje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 11:03

hihihihh als ik het zo na lees vindt me zelf wel een beetje een zeikerd

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:18

Haha! That's the spirit!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:36

Voor de volte kreeg je een 8, voor de middengalop een 1, dus kom je uit op een 4...