help ik denk dat er een fout staat in f9A

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

help ik denk dat er een fout staat in f9A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 20:28

kijk even bij punt 11 moet je daar nou een overgang maken naar de stap en dan volte 10 meter bij e
en dan vanuit stap een overgang naar de gallop maken??dat klopt toch niet??

http://www.reigersburgh.nl/fpro/p9a.html hier dit is het proefje van de f9A

Quidou

Re: help ik denk dat er een fout staat in f9A

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:36

het lijkt net alsof dat arbeidsstap er zomaar tussen is gezet, het past idd helemaal niet in het proefje
denk datje dat dus maar gewoon weg moet denken ofsow

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:40

ook iets verder, zit je in galop en op de volte, moet je ineens bij E doorzitten ... Ken deze F-proeven helemaal niet, maar deze lijkt me vrij onduidelijk!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:46

Ik zou dat even controleren bij je rijvereniging... Dingen wegdenken lijkt me niet verstandig, je rijdt dan een andere proef...

Ik denk dat dat bij E er per abuis in terecht gekomen is... Maar de overgang stap-galop vind ik zo vreemd niet, hoewel ik het Belgische proevensysteem niet ken... Maw: is dat ongebruikelijk op dit niveau?

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 06:51

Hallo hier FNRS jury:
Ik heb de proef er even bijgepakt en bij mij staat er:
11 tussen MC teugels op maat daarna doorzitten
12 E volte 10 meter
13 Tussen AK arbeidsgalop links....

bij mijn proef in mn boek zit je al vanaf punt 7 in draf. Dat regeltje van de stap hoort er idd niet tussen.

Is dit je eigen manege waar je de proefjes gaat rijden? Dan moet je even doorgeven dat er een fout in de proef op I-net staat, anders rijden jullie straks allemaal een mooie overgang naar stap terwijl die niet gevraagd wordt volgend het protocol van de juryleden.

Succes!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 07:30

Die E-doorzitten (13-14) zal er dan ook niet in thuis horen neem ik aan?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 10:55

Vippie schreef:
Hallo hier FNRS jury:
Ik heb de proef er even bijgepakt en bij mij staat er:
11 tussen MC teugels op maat daarna doorzitten
12 E volte 10 meter
13 Tussen AK arbeidsgalop links....

bij mijn proef in mn boek zit je al vanaf punt 7 in draf. Dat regeltje van de stap hoort er idd niet tussen.

Is dit je eigen manege waar je de proefjes gaat rijden? Dan moet je even doorgeven dat er een fout in de proef op I-net staat, anders rijden jullie straks allemaal een mooie overgang naar stap terwijl die niet gevraagd wordt volgend het protocol van de juryleden.

Succes!!

dank u wel..nee ik ga bij me nichtje op haar manege dit proefje rijden maar ik vond het al zo een raar proefje dus ik dacht laat ik dit maar vragen want vond het al zo raar..maar heel erg bedankt:D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 10:56

en dan dat stukje voor e doorzitten? moet er dan geen grote volte tussen ofzo? meestal is het zo dat je altijd een grote volte ergens moet galloperen in een proefje

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 13:38

Ik heb ook wel eens deze proef gereden, en hier staat het inderdaad fout. Er is een andere manege waar ook de proeven online staan, maar weet alleen even niet uit mijn hoofd welke. Ik zocht toen het proeven dus was ik via google bij de site van die manege terecht gekomen, dus kun je wel even opzoeken.

edit: heb het even voor je opgezocht: http://www.manegemeulendijks.com/fotost ... .html#fnrs daar kun je de proefjes downloaden.

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:18

Hmm ik heb de proef even gelezen, ik denk dat die arbeidsstap er per ongeluk tussen is gekomen. Het staat niet met hoofdletter geschreven en is ook niet logisch. Denk dat je gewoon na draf doorzitten naar punt 12 gaat (de volte) en daarna naar punt 13 (het aangalopperen).