Wie weet een rijvereniging omgeving Nuenen/Nederwetten?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LindavHilten

Wie weet een rijvereniging omgeving Nuenen/Nederwetten?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 11:41

Hallo!

Ik ga over twee weken verhuizen met mijn paardje naar Nederwetten. Ik woon nu in de achterhoek, dus ik heb geen idee of er daar in de buurt rijverenigingen zitten...
Het liefst zou ik ergens lid worden op zo'n afstand dat ik er naartoe zou kunnen rijden voor de lessen vanuit Nederwetten.

En weet iemand of er daar in de omgeving veel wedstrijden worden georganiseerd? Ik wil binnenkort ook beginnen met starten, maar heb niet altijd vervoer, dus dan is vlakbij wel handig...

Alvast bedankt!

Groetjes Linda

KC

Re: Wie weet een rijvereniging omgeving Nuenen/Nederwetten?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 10:59

hoi linda vertel eens hoe het gaat?
ik heb dus nu een vrachtwagen dus kan ik ook eindelijk eens langskomen om samen te rijden ...
in mijn profiel staan trouwens weer wat nieuwe fotos...
hoor het nog van je veel liefs KC

svans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:32

Hallo, Nuenen en Nederwetten hebben allebei een rijvereniging. In Nuenen namelijk St. Clemens en in Nederwetten Lambertus.
Denk dat qua lessen voor jou Nederwetten makkelijker is al is Nuenen ook een leuke club die volgend jaar een jubileum gaan vieren!
Concoursen zijn er meer dan voldoende in de omgeving!

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 11:47

Ik weet niet op welke stal je gaat staan, maar de lessen van de LR van Nederwetten worden in een pensionstalling in Nederwetten zelf gegeven.

Beide zijn leuke en gezellige en goed georganiseerde clubs. De regio Eindhoven is een behoorlijk grote regio dus er zijn ook behoorlijk wat wedstrijden vlak in de buurt te vinden !!

Succes met de grote verhuizing en mss tot snel als toekomstige clubgenote !!