Vandaag wedstrijd gehad, nou echt gewoon te leuk! Maar goed, ik kwam dus op het terrein, inrijden ging super slecht! Ze had last van de zware bak en ze zat weer overal te schijten. Toen de proefjes: 1e proef ging echt poedersuiker! (handschoentje's niet aan
stomstom) Ik was heel gespannen en Josje liep daardoor natuurlijk niet fijn, aanspringen in galop ging te laat (gaf ik haar nog een lel
) was achteraf mijn schuld want ik moest me buiten (en binnen
)been wat langer houden als ik haar in galop zette, nou tussen de proeven nog even gedaan, ging wel nou vol vertrouwen de 2e proef in. Ik dacht nu moet ik het even laten zien dat ik het wel kan!
Ging een stuk beter en voelde ook beter en..... een 7 voor me middendraf
Yeee!! Maar ik moest wel lachen in de proef want Josje had geen steun aan de hekjes dus toen liep ze dus bijna tegen een hekje aan. }> Toen dacht ik nou laat ik toch maar even meer begrensen met me buitenteugel, toen ging het wel beter.En vielen er nog 2 knotje's uit in de proef
Maar ja daarna terug gestapt naar stal en terug geraced (met me fietsie) voor de prijsuitrijking... en...... 2 keer 159!!!!!!!!!!!!!!! Yeeeeee!!!! Na de proeven was er nog een vrouw met een half zusje van Josje, echt leuk!! Hier een foto.. (josje is de rechter
)let niet op mijn hoofd

gr. roos

Goed gedaan!
Succes met de volgende wedstrijden!!
)
valt wel mee hoor! de jury was goed!!!!!!!!!!!!