Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
In de L2..volgens mij zo ongeveer om 5 voor 5......

monique84 schreef:leuk! Ik mag ook met mn haflinger!In de L2..volgens mij zo ongeveer om 5 voor 5......
Dan zie ik je as woensdag vast wel. Kan bijna niet missen.wendely schreef:Ik heb die 3 wedstrijden niet meegedaan dus naar de Finale zal ik ook wel niet gaan
Nee maar iedereen succes!
Cris kokm wel even naar je kijken! En kan wel even foto's maken dan
Hoop dat het dan goed gaat. Ben al druk aan het oefenen geweest.
Ben benieuwd hoe ze dat met de hoofdprijs gaan doen. Gaat het erom wie het hoogste percentage heeft?
hoi!! mensen uit Fryslân!!
Ben beniewd wat de andere prijzen zijn.....( of is het alleen een zadel voor degene die wint?) wendely schreef:Bedenk me net dat we volgende week op Vakantie zijn![]()
Wahaha geeft niet hoor.
Er komen nog wel meerdere keren.
En het staat ook niet meer op internet volgens mij. kimmy schreef:ik heb woensdag ook nog meegedaan met die wedstrijd daar!!! (met mn kleine, iele schimmie)
peerke schreef:kimmy schreef:ik heb woensdag ook nog meegedaan met die wedstrijd daar!!! (met mn kleine, iele schimmie)
Was jij rond half 7 aan het losrijden? Heb je volgens mij wel gezien dan.
NehnaDagmar schreef:Mn instructrice doet mee in het M1..
TequilaRos schreef:NehnaDagmar schreef:Mn instructrice doet mee in het M1..
Weet ik
kimmy schreef:jep, klopt wel... haha op wat voor een dier zat jij?
Ik moet om 5 voor 5 rijden.
nouja vond ik dan...zo slecht ging het voor mijn gevoel niet eens.....ze mocht wat meer halsstrekken en 1 middendraf met wat meer overtuiging maar 147??!! vond ik het nou ook weer niet ze had netjes aangesprongen enzo.......jury's...... zo laag had ik het nog niet in de L2 gehad
Dus we hebben het maar afgezegd. Ik baal me dood. Die wedstrijd kan me niet eens zoveel boeien, maar mijn paardje mag geen pijn hebben.
Ik laat hem eerst een paar dagen op rust staan en als het dan nog zo is gaan we naar een kliniek. Arm beest...