Maar ik vroeg me af hoelang de sporen bij pony's mogen zijn ik dacht 3cm maar dat wist ik niet zeker.. daarom deze vraag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
valencia schreef:weet iemand het ook voor de paarden? De maximale lengte?
xjessx schreef:Ja ik weet het, ik rij nu met een knopspoortje heb alleen niet echt het idee dat het helptze reageerd er wel gewoon op, alleen net niet genoeg
love_sander: in de B mag je al met een wieltje bij de paarden
Ik vind eigenlijk dat ze geen onderscheid moeten maken tussen de paarden en pony's oke dat je in de B en L niet met een wieltje mag rijden bij de pony's snap ik nog wel maar als je in het M/Z zit vind ik wel dat het moet kunnen dan neem ik aan dat je wel kan rijden.. maarja wie ben ik heh?
xjessx schreef:Maar waarom bij de paarden dan wel? En bij de pony's niet, er rijden ook genoeg kinderen op paarden..
xjessx schreef:love_sander: in de B mag je al met een wieltje bij de paarden
Ik vind eigenlijk dat ze geen onderscheid moeten maken tussen de paarden en pony's oke dat je in de B en L niet met een wieltje mag rijden bij de pony's snap ik nog wel maar als je in het M/Z zit vind ik wel dat het moet kunnen dan neem ik aan dat je wel kan rijden.. maarja wie ben ik heh?