Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sander schreef:Idd in Drenthe gebeurd het niet, maar je kunt daarmee ook geluk hebben. Ik heb verder geen idee of dat over het algemeen gebeurd.
ranna schreef:Geluk hebben? Omdat de jury je kent ofzo? Het is toch geen kwestie van geluk hebben?
De beste moet gewoon winnen.
love_sander schreef:ranna schreef:Geluk hebben? Omdat de jury je kent ofzo? Het is toch geen kwestie van geluk hebben?
De beste moet gewoon winnen.
Zo hoort het wel.
Ja dat bedoelde ik.
goldfever schreef:Bij de Utrechtse Kampioenschappen kan het gebeuren dat je zelfs je eigen instructrice van je club als jury hebt, ook was het in Utrecht zo dat er in de finale paarden in de klasse L2 en M1 maar een jury zat!!!
Dat mag eigenlijk niet omdat het om klasses gaat die uitgezonden worden naar de Hippiade.
Maarja dat is Regio Utrecht!!!
Alanta schreef:love_sander schreef:Idd in Drenthe gebeurd het niet, maar je kunt daarmee ook geluk hebben. Ik heb verder geen idee of dat over het algemeen gebeurd.
Ben ik niet helemaal met jullie eens, ik heb op de afgelopen kampioenschappen gejureerd en ik kom uit Groningen en ik kan je wel vertellen, er waren meer uit Groningen