Zou vandaag voor de 1ste keer Z1 starten, in liempde en moest om 7 voor en 7 na 7.
Om half 5 pakte ik Oki uit de wei, ze was al gevlochten en hoefde niet meer zoveel te wassen. Mooi optijd dus. Kom ik op de oprit, 1 ijzer helemaal los, zat nog maar aan 2 nagels vast. Kreeg het er zelf niet af, dus pony ingeladen en langs de hoefsmid gereden. Deze was helaas nog niet thuis, zou nog klein half uurtje duren. Dus wedstrijd gebeld of ik als laatste zou mogen starten zodat we konden wachten op smid. Dat kon gelukkig dus al iets minder stress

Toen de smid kwam snel ijzer eraf, en weer erop, de rest gecontroleerd en naar concours gegaan.
Op terrein ben ik meteen gaan zadelen en ons mam is gaan betalen. Bleek dat door het slechte weer de wedstrijd binnen was en er maar 1 proef gereden kon worden. Ben toen lekker los gaan rijden, in begin beetje spanning maar werd na loop van tijd wel beter. Over de proef was ik echt super tevreden, wel een paar foutjes maar voor de 1ste keer vond ik het echt goed.
Toen ik ging uitstappen kwamen er mensen naar me toe om te vragen of ik het niet leuk vond mee te komen rijden in het nrps showteam. Natuurlijk vind ik dat leuk, en wss ga ik volgende week voor het eerst mee oefenen en mag dan met horse event al meerijden!!!
Daarna oki naar de trailer gebracht en naar de kantine, de uitslag was al geweest. Ik was 4de geworden (van de 8, 6 z1 en 2 z2) met 182 punten!! Was echt superblij, 1ste keer z1 en meteen een wp!!