Heb dan toch mijn eertse M1 punt!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Heb dan toch mijn eertse M1 punt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 09:05

Vrijdag avond had ik wedstrijd........
bij mijn nichtje op de manege, mijn oom en tante deden het secretariaat, toch wel handig soms

Mijn eerste proef ging precies zoals ik het wil, er zat een klein foutje in, bij de C lag het bloemetje naast de zuil van het bordje, en daar keek ze een keertje op.
Verder 3 passen ipv 4 passen achterwaarts.
Ik vond het verder echt erg fijn gaan, en hoopte echt op een wp.
Ik had al 3 wedstrijden, 6 proeven eerder in de M gereden, maar zonder wp.

De 2e proef ging echt vreselijk!!
Het was een hele erge modderige bak, en tsja, daar zijn Sharona eh ik gewoon niet goed in, dan gaat ze op eieren lopen.
Verder gingen ze oefeningen ook niet goed, de wendigen om de achterhand waren gewone wendingen etc.
Ik was klaar en kwam langs mijn moeder, ik proeste al een beetje van het lachen, zovan, dit was echt bagger!!
Kom ik bij de jury, die jury gaf commentaar, zegt de jury, hij ging best wel goed he!!.
Ik met een heel scheinheilig gezicht ja hoor, hij ging best wel lekker
ik lag echt helemaal dubbel toen ik daar wegliep, de jury zei ook nog dat het erom spande of ik een wp had, ze hadden nog niet geteld.

Bij mijn 1e proef had ik 152, ik baalde daar behoorlijk van, want van de 2e proef verwachte ik toch maar niks.
Toen ging mijn oom de coupons halen van de 2e proef, en hij was zo aardig om even vast mijn coupon te laten zien.
159!!!!!!!!!!!!!
Ooooh.............. wat was ik blij, ik zat echt te springen op mijn stoel, van wp wp wp!!!!!!

In de 1e proef was ik ook nog 2e, de 1e had 153, had nog 10 euries
Ik ging dus wel blij naar huis!!

sharonalover

Re: Heb dan toch mijn eertse M1 punt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 19:20

helemaal niemand???

samoth

Re: Heb dan toch mijn eertse M1 punt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:23

gefeliciteerd met je eerste wp en ga zo door