Bob en ik, 4e op de Zuid-Holland Kampioenschappen !!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bob en ik, 4e op de Zuid-Holland Kampioenschappen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:21

Ja....... en ik ben zo ontzettend trots op mijn binkie!

Goed, heb je even, daar komt mijn mega verhaal vol stress en gehaast...

Het is vrijdag, de voorselecties, op advies van mijn instructrice ben ik wat langer gaan losrijden ( Voorheen deed ik dit altijd maar een kwartiertje en nu) zo'n dik 40 minuten.. Super, hij ging heel lekker, en ik ging vol goede moed de proef in! Helaas 2 foutjes in de proef gemaakt, de eerste middendraf sprong hij aan in galop, en op de lange zijde deed hij het nog een keer (of toch ik ), maar goed ik had er een onzettend goed gevoel over.. voor het eerst.. ik ben meestal erg gespannen en breng dat over op Bob.

Maar zoals het meestal gaat, je hebt een goed gevoel, dan eindig je vast slecht. Dus niet! Ik was door met een mooie 7e plaats met 161 punten! Dus moest ik de volgende dag ook braaf op komen dagen met mijn paard.. en dat deden we, om 10 voor half 10 zette wij wederom een erg fijne proef neer, (na weer zo'n 40 minuten los gereden te hebben!) 1 stuk was hij nogal gespannen omdat er een trein langsraasde, maar ik was meer dan trots op mijn paard!

Dan is het wachten wachten wachten (Er werden geen tussenstanden opgehangen, dus je moest echt wachten tot je wist of je door was), en wat een tijd, 3 uur, s'ochtends was Miesie nog bij mij, maar die moest naar een verjaardag dus moest een behoorlijke tijd alleen wachten. Om half 1 zag ik ergens een drukke hoek, jawel de uitslagen hingen er, wie gaan er door naar de middag? Ik zocht al wat bij het grijze gedeelte, maar kon me niet vinden, sta ik daar ineens op een 4e plek! Met 172 en 175 punten... *o/* Ik had een goed aantal, diegene bij mij hadden vrij veel verschil in de punten, in de 180 en dan 156 bv... En uitgerekend in procenten stond ik mooi 4e met die boerenknol van mij

Van geluk hield ik het niet meer en schoot ik vol, wat was ik gelukkig, ik kon het niet geloven, ik zag al die mensen kijken, ach gut arm kind, helemaal alleen en niet door! Mooi wel haha... ik huilde van blijdschap, dit had ik nooit maar dan ook nooit kunnen dromen!!

4e van de 8.. met een paard waar ik 3 jaar voor heb moeten knokken eer hij mij accepteerde op zijn rug en voor me wilde werken. (En geen langbenig, goed getalenteerd, duur papier paard..) Waar geen normale galop in zat en altijd overkruist zat.. geweldig...

Dan de finale, ik moest direct als 4e.. dus ben snel in mijn eentje op gaan zadelen en toen kwamen er gelukkig al wat stalgenootje aangehobbeld, die me konden voorlezen. Deze proef had ik nog nieteens ingekeken, maar hij ging wederom ook heel lekker, hij was erg moe, dat merkte ik aan hem, en hij had last van een vlieg in de proef, maar verder ging hij netjes, geen grove fouten.

Inrijden ging wat rot (och, arm beest 3 uur op de trailer moeten wachten!), hij gaf wat bokken en rende weg, maar de proef ging uitstekend.

En dan de parade.. die zou pas om half 6 zijn, dat is mooi als je om 2 uur van je paard af stapt, ik vond het zielig om hem nogmaals 3 uur op de trailer te laten staan, en verwachte niet dat ik er bij zat. Achteraf ben ik dus heel fout geinformeerd want alle "finalisten" moesten parade rijden, ik moest dus sowieso wachten.. helaas heeft niemand mij dat verteld, en heb ik hem dus naar huis gebracht. Tot ik 5 uur aankwam op Heerjansdam en hoorde dat ik toch mijn paard moest halen.

In alle stress terug naar stal, vader gebeld, eenmaal op stal aangekomen stonden er 4 mensen om mijn paard heen, bandageren, vlechten, poetsen, daar kwamen die tranen alweer, echt geweldig dat ze dit allemaal voor me deden, trailer voor me klaargezet, Bob liet het allemaal maar over zich heen komen, hij was zo ontzettend braaf vandaag

Uiteindelijk was ik te laat voor de prijsuitreiking, maar vergeef me, ik weet ook allemaal niet hoe dat werkt!! Ik was net omgeroepen toen ik het veld opgedraaft kwam... wel snel bij mijn groepje aangesloten, en nog een ere rondje gereden, maar daar bleef het bij.. Bob heeft nog even een rennetje genomen tijdens de ere ronde maar dat mocht hij echt van mij haha.. braaf paard

Het applaus vond hij ontzettend mooi!

Al met al dus een hele vermoeide, maar mooie onverwachte dag!
Dit had ik nooit van mijn leven verwacht!

Bob, en alle andere mensen die mij geholpen hebben, ontzettend bedankt _/-o_

Uitslagen :
http://www.startlijsten.nl/website/lijs ... ab75a2f5eb
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-05 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

mirjamalvaro

Re: Bob en ik, 4e op de Zuid-Holland Kampioenschappen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:30

Super gedaan shanna

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:35

super joh!!
ik lees je topics vaak, dus zie ook de problemen die je gehad hebt zo af en toe voorbij komen en dan is dit wel echt een kroon op je werk!
Gefeliciteerd en ga zo door!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 21:32

Gefeliciteerd!!!
Ik heb je proef gezien in de finale zag er echt superrrrrrrrr netjes uit, mn ma zei ook zo wat loopt die goed zeg die moet snel over naar de L1
Ik stond naast jou groepje met de parade maar was te verlegen om iets te zeggen
Ojaa ik ga zo die foto's uploaden ik doe het echt nog vanavond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 21:48

Haha.. het was zo'n stress.. ik kwam maar snel aangedraaft op het gras.. maar goed ik was toch mooi te laat...

In de finale was hij echt moe, best sneu eigenlijk maar goed we hebben het gehaald Dat paardje voor mij was echt super.. ik dacht.. Bob daar gaan we haha...

Je had gewoon he Sjaan moeten roepen
Ik was zo blij ik heb nergens meer op gelet...

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 21:50

Hahaha was bijna niet te zien dat je blij was *ahum* heb je mij wel herkend of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:00

Nee... ik was zo vol over mezelf en mijn paard haha.. ik moest elke keer huilen dus heb ook helemaal niet opgelet.. Ik zag bij de finale wel dat het zeg maar HEEL DRUK om die bak heen was... Je zal er vast wel tussengestaan hebben...

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:01

Haha ik stond echt PRECIES tegen over je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:02

Haha.. moet je nagaan hoe bezig ik was met mezelf

Anders had ik je echt wel aangesproken, ik heb Michelle77 ook aangesproken

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:11

hahaha okeej op Oud-Beijerland zal ik proberen niet zo verlegen te zijn

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:37

He Shanna hartstikke gefeliciteerd.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 10:52

Super hoor!!! Echt gefeliciteerd!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:40

Je bent de helft van al het gestress vergeten Vrijdag geen cap, zaterdag geen plastron speld, 2e proef geen paspoort en boekje

Maar al met al, is alles toch nog goed gekomen

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 00:44

miesie schreef:
Je bent de helft van al het gestress vergeten Vrijdag geen cap, zaterdag geen plastron speld, 2e proef geen paspoort en boekje

Maar al met al, is alles toch nog goed gekomen

hahaha dat vertelt ze er ff niet bij!!!! hihi