Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nextdomino schreef:Ik heb gisteren nog even gebeld en heb me laten plaatsen op de reservelijst van L1.
Van de week kan ik dan bellen om te horen of ik er bij geplaatst kan worden. Dus het is nog even afwachten of ik wel kan starten.
PolosportJ schreef:eey ben ik weer. maar er is niemand die reageerd he? Ik had der ook al een topic over geopend maar die staat volgens mij nu ook al een paar pagina's verder. Terwijl ik er al wel mensen hier op bokt over heb gehoord
PolosportJ schreef:Ik hoorde dat trouwens dat ze op tv gelderland (nieuws) hadden gezegd dat de wedstrijd in Bemmel afgelast was. Er waren meer dan 1000 aanmeldingen hoorde ik en er zouden erg veel bezoekers komen.
Liedje schreef:hoihoi, Ik ga ook naar Herveld volgende week hahaMaar ik ga meer mee als groom, rijd niet zelf...
Het is wel goed geweest dat Bemmel is afgelast, want de organistatie is vanmorgen nog op het terrein geweest en dat was niet veilig om te rijden en om er met auto's+trailers of vrachtwagens te rijden... dus was toch wel goede keuze al is het heel jammer...
Maarre Herveld is dus leukDat is mooi....
Liedje schreef:Zijn jullie er wel eens geweest? Is het een leuk concours? Groot?
xxxs lianne