Ik ga weer wedstrijden rijden maar...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LuckyBoy

Ik ga weer wedstrijden rijden maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 10:23

Nu heb ik gister allemaal inkopen gedaan; rijbroek, jasje, handschoenen, blouse met kraag. En nu heb ik dus ook mn plastron weggegooid, want ik dacht gewoon speltje op blouse. Klaar. Nu kom ik laatst in een winkel zeggen ze, dat je over zo'n blouse ook nog een plastron moet. Dit zal vast wel waar zijn! Maar nu begin ik met onderlinge wedstrijden, moet je dan ook nog zo'n plastron er over. Want ik heb mijn plastron dus weggegooid

SuzyE

Re: Ik ga weer wedstrijden rijden maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:38

ik doe dat dus wel.. jammer dat je m weg hebt gegooid;)

LuckyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 10:40

SuzyE schreef:
ik doe dat dus wel.. jammer dat je m weg hebt gegooid;)

Ja idd jammer, maar is het verplicht? Op offiecele volgens mij wel, maar is het verplicht op onderlinge? Want als dat zo is,koop ik gewoon een nieuwe en dan krijg je zeker ook minpunten als je um niet heb?

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:43

Voor onderlinge wedstrijden hoef je niet helemaal in tenu te verschijnen, dus je kunt starten zonder plastron. Echter kijken ze wel hoe het er uit ziet en krijg je wel een cijfer voor de verzorging.
Bij ons op de manege zijn er wel mensen die mee doen aan een onderlinge wedstrijd met een blauwe rijbroek en een rode trui (bijvoorbeeld), omdat ze gewoon geen wedstrijd tenu hebben. Dit is wel toegestaan alleen wordt er dan een minder hoog cijfer gegeven voor de verzorging.

Als je echter toch echte wedstrijden gaat rijden, kun je het beste wel één aanschaffen. Dit is maar een kleine inverstering als je vergelijkt met de rijas, broek etc.. (voor 13 euro heb je er al 1, misschien ook wel goedkoper)

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:47

VMR -> WD

LuckyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 16:46

xxjollyxx schreef:
Voor onderlinge wedstrijden hoef je niet helemaal in tenu te verschijnen, dus je kunt starten zonder plastron. Echter kijken ze wel hoe het er uit ziet en krijg je wel een cijfer voor de verzorging.
Bij ons op de manege zijn er wel mensen die mee doen aan een onderlinge wedstrijd met een blauwe rijbroek en een rode trui (bijvoorbeeld), omdat ze gewoon geen wedstrijd tenu hebben. Dit is wel toegestaan alleen wordt er dan een minder hoog cijfer gegeven voor de verzorging.

Als je echter toch echte wedstrijden gaat rijden, kun je het beste wel één aanschaffen. Dit is maar een kleine inverstering als je vergelijkt met de rijas, broek etc.. (voor 13 euro heb je er al 1, misschien ook wel goedkoper)

Ohja, verder heb ik t allemaal wel, jasje, rijbroek. Maar de eerst komende wedstrijd rijd ik gewoon dan zonder plastron. Maar daarna ga ik dr wel 1 aanschaffen!