Voor de 1e keer op de Utrechtse gereden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

Voor de 1e keer op de Utrechtse gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 15:44

Met de selecties in Odijk was ik 4e en 6e geworden en bij de selectie in Montfoort 1e en 4e. Dus ik mocht door naar de Utrechtse kampioenschappen in de klasse B dressuur.
Ik was behoorlijk zenuwachtig.

Vanochtend konden we het terrein maar niet vinden en kwamen we veel te laat aan. Snel opgezadeld en uiteindelijk nog genoeg tijd om los te rijden [kwartier ]. Toen de ring in. Riki was gewoon helemaal dood. Totaal niet aan mn been en ik moest al mn power geven om dr vooruit te krijgen wat totaal niet ging. Toch gingen de meeste onderdelen wel aardig maar ik had heel veel tact verlies en dat werd dus ook afgerekend.
Uiteindelijk had ik 150 en 153 punten. Ik was 14e of 15e geworden nog van de 26 [en ben daar heel tevreden mee] en er mochten er 13 door naar de 2e proef.
Eigenlijk was ik wel blij dat ik de 2e proef niet hoefde te rijden want toen ik aan het wachten was op de punten begon het te storten anderhalf uur lang keihard. De grond was spekglad en de stiften zouden gewoon echt geen nut hebben. Vanmiddag is het M en B springen dus ik hoop echt voor hun dat ze een beetje het parcours rond kunnen komen.

Zofy

Re: Voor de 1e keer op de Utrechtse gereden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 15:57

Het is me toch nog gelukt de pagina te openen!
Jeetje wat goed...! Dit zijn zeker geen slechte punten voor kampioenschap!! Wel zonde dat je nou net niet bij die dertien zit die over gaan!

maar in noodweer rijden is ook niet alles, misschien moet je inderdaad maar blij zijn

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 18:42

Toch helemaal geen slechte punten en zeker niiej voor een kampioenschap en het was jou eerste keer!!
Super hoor!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 20:45

Knap hoor!
Zijn zeker geen slechte punten voor een kampioenschap!
Nu weet je hoe het werkt op zo'n concour !

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 20:47

super hoor margon, jammer dat je net niet door mocht maar van de winter doe je mee in de L1

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 21:00

Nette punten hoor voor een kampioenschap! Maar Stef, volgens mij is t van de winter alleen vanaf L2