Wie kan me helpen? Met proef van Kur op muziek..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

estherL

Wie kan me helpen? Met proef van Kur op muziek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 11:30

Hallo,

Ik ben druk bezig om een kur te maken.. wie kan me hier de de onderdelen die er in moeten zitten en wat er niet in mag zitten en hoelang de kur mag zijn en hoelang de intro mag zijn.. en wat allemaal wel en niet mag bij de proef ik kom er zelf niet uit.. ik heb al bij de KNHS gekeken voor de proef maar ik vraag me af ofdat wel de goede is want er staat allemaal bij Z1 + Z2 (ben zelf Z1) En er staat ook allemaal bij FEI VAN 2002...

dus wie kan me hier vertellen zodat me Proef goed is.. zodat er niks fout in zit. wat niet mag...

Je mag toch 20 sec Intro hebben voor je muziek.. en naar de groet gaat de tijd in en dan mag het hoeveel min nog duren??

Ik hoop dat iemand me duidelijk het uit kan leggen.. want anders ben ik dadelijk me kur aan het rijden op wedstrijd terwijl er een onderdeel helemaal niet in zit haah...

alvast bedankt

Dressuurgek

Re: Wie kan me helpen? Met proef van Kur op muziek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 13:04

De onderdelen die er verplicht in moeten zitten staan in het proevenboekje (zie ook dressuurproeven.nl>kur muziek>vrije kur paarden Z1)
Hoe lang de intro duurt weet ik niet maar weet wel dat na het groeten de tijd gaat lopen (tijdsduur tussen de 4.30 en 5 min)
suc6

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 19:19

Volgens mij rijdt TS ponies. Ik wil het zelf ook wel weten eigenlijk, mss dat ik ook nog een kur ga rijden in t Z1 ponies

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 22:18

Citaat:
Je mag toch 20 sec Intro hebben voor je muziek.. en naar de groet gaat de tijd in en dan mag het hoeveel min nog duren??

Klopt en de rest staat inderdaad allemaal in het proevenboekje. Daar staat precies wat erin moet.
Verder moet je een beetje leuke lijnen verzinnen, dus bijvoorbeeld na het groeten niet recht naar C rijden maar naar rechts/links/appuyeren noem maar op. Verder is de binnenhoefslag ook iets wat ze graag zien. Dus niet zomaar 'saai' alles op de hoefslag uitvoeren; schouder binnenwaarts en travers op de binnenhoefslag.

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 10:37

oke.. ik heb 20 sec intro.. en dan nog 5 min.. tot het afgroeten.. die is dus goed ofniet?

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 13:30

Hooguit 5 minuten
Liefs dus iets minder lang!