Ben ik nu lid van de knhs?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Ben ik nu lid van de knhs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 13:11

Ik weet niet of dit goed staat anders moet het verplaatst worden.
Ik wil lid worden van een rijvereniging en heb het lidmaatschaps formulier al in huis. Toen ik dit in ging vullen kwam ik bij de vraag of ik lid wilde worden van de KNHS. Nou ik wil wedstrijden rijden, en ik heb m'n ruiterbewijs. Met je ruiterbewijs ben je tog ook al lid van de KNHS? Ik krijg ook een paar keer per jaar dat blaadje Paard en Co.
Groetjes Barbara

Rieta

Re: Ben ik nu lid van de knhs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:44

volgens mij ben je met een ruiterbewijs geen lid, maar met een startkaart ben je volgens mij lid van de KNHS...... maar weet het niet precies...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:51

Ik dacht ook met een startkaart...?

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:56

Met een ruiterbewijs ben je lid van de FNRS.....Met een startkaart ben de automatisch lid van de KNHS en dan krijg je ook de Paard & Sport elke 2 weken thuis gestuurd.
Je kan ook geloof ik ook niet-rijdend lid worden en dan heb je geen startkaart in je bezit maar betaal je een klein bedrag jaarlijks aan de KNHS en voor de Paard & Sport die je dan thuis krijgt.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:38

Haal je je ruiterbewijs, dan ben je geen lid van de FNRS, maar van de KNHS. Om precies te zijn van de KNHS Recreatiesportvereniging: zie http://www.ruiterbewijs.nl/srr/index.ph ... Anker%2015 en http://www.knhs.nl/News.asp?ID=8392&Pca ... ZoomStyle= - tenzij je expliciet aangeeft dat je geen lid wilt worden.

Je kunt op je inschrijfformulier aangeven dat je al lid bent van de KNHS via de Recreatiesportvereniging en je ruiterbewijs. Bij mij is dat iig goed gegaan, ik heb nooit dubbele kosten hoeven te betalen terwijl ik ook lid ben van de KNHS Endurancevereniging en vorig jaar daarnaast een tijdje lid ben geweest van een landelijke rijvereniging.

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 10:44

ok bedankt

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 18:19

Nou ik kreeg anders mooi geen paard en sport thuis toen ik gewoon wedstrijden reed enzo
Als ik weer lid wordt ga ik daar mooi ff achteraan!

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 19:31

Jamy schreef:
Nou ik kreeg anders mooi geen paard en sport thuis toen ik gewoon wedstrijden reed enzo
Als ik weer lid wordt ga ik daar mooi ff achteraan!

Ik moest dat invullen of ik de Paard&Sport wou of niet.
Betaal je er dan wel voor?

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 21:11

Ik betaal wel voor de paard en sport, maar toen ik bij de rijvereniging ging lessen, werd ik automatisch lid van de KNHS, en kreeg ik de Paard&Sport (ik weet niet meer precies hoe dat geregeld werd, ja idd.. ouders ) .