Afgelast! Grrr....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Afgelast! Grrr....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:13

Heb ik weer... (en de rest die in Dokkum zou starten vanavond..) Paard gewassen, spullen klaargelegd, zelf in het wit gekleed, zie ik net dat de boel afgelast is... al het werk voor niks! Nu willen ze het morgenavond doen of volgende week... Zit ik weer met mn werk te klooien... En t ergste is nog, ik wilde vanavond mn laatste twee puntjes voor het M1 proberen te halen.... BALEN!!!

Sorry moest ik ff kwijt! Word zo moet van dit soort dingen...

maessie

Re: Afgelast! Grrr....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:13

Eh moe bedoelde ik...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 17:25

Dat had ik 2 weken geleden, maar toen stonden we al op de wedstrijd.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 17:51

Ah nee, dat is pas klote! Ben ook blij dat ik nog snel even op internet keek, anders had ik daar ook vrolijk gestaan! Het is gelukkig 5 minuutjes rijden hier vandaan, maar ja, knap irritant!

puppyduck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:30

Cornwerd ging dit weekend als enige wel door! Regent het nu dan zo in het noorden?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 18:34

Ah nee, het regent helemaal niet, het heeft wel redelijk geregend, maar dat was vorige week ook zo, en toen waren de banen nog behoorlijk goed! Ik vond ze nog niet zo slecht om dan maar af te lassen... Maja wie ben ik, t is mijn land niet natuurlijk!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 18:45

Ja, we hebben smorgens ook nog op internet gekeken. (ik was al om 5.15 uit mijn bed. ) En we hebben nog gebeld. Ze zeiden dat het foor ging maar toen we er kwamen werd het afgelast.

Voor ons was het een uur rijden.

Maar ik moest vroeg rijden dus we waren wel mooi op tijd weer terug.

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:11

Ah dat is balen
Waarom was het dat afgelast?

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:28

ah dat is echt poedersuiker he!

ik had het vorige week ook, had alles klaar staan, ik hoefde alleen m'n pony in de trailer te zetten en we konden gaan. ik had alles klaar staan, bellen ze opeens op wedstrijd gaat niet door, het veld is te nat.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:28

Van Dokkum stond vanmiddag al online, dus iedereen wist het ruim op tijd. Wij zouden ook heen...maar wel onhandig als ze het naar morgen verplaatsen, dan zijn er vast een hoop uitvallers. Zou niet eerlijk zijn voor de mensen die mee doen in de competitie.

Hier schijnt nu de zon trouwens

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 19:38

Nee idd, ik zit er zelf ook mee, ik had vandaag vrij van mn werk, maar morgen moet ik gewoon werken, en volgende week ook, al kan ik dan eventueel nog wel wat regelen. Maar als ik pas om half zeven thuis ben, dan word het rijden wel lastig, dan moet ik al als 1 van de laatsten. En dan nog, wanneer kom ik het te weten??? Ik heb overdag geen tijd om op internet te kijken ofzo... En als iedereen aan de telefoon hangt... Ook onlogisch als ze dat doen want als ze morgen kunnen rijden had het vandaag ook wel gekund! maar vandaag stond het ook pas na twee uur online, erg lekker voor de mensen die smiddags aan het werk zijn, ik vind het eigenlijk te laat! Dan hadden ze het sochtends vroeg ook wel geweten! Maja.... paarden geweldig, de mensen er omheen word ik alleen zo nu en dan een beetje moe! Ik hoop wel dat ik nog mee kan rijden, anders is het voor mij ook geen competitie meer. Ik denk dat daar heel wat meer mensen mee zitten!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 19:41

Ik zou idd ook. Ik vond de banen vorige week al enorm slecht. Vannacht is er ook enorm veel water gevallen, dus kan het mij wel voorstellen dat het is afgelast. Voordeeltje is dat ik alleen nog maar de staart had gewassen gisteravond en het al wist voor mijn verdere voorbereidingen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 21:30

Ja het is jammer... Ik heb ook al een paar wedstrijden gemist door slecht weer. Erg vervelend, maar nu het steeds zo regent hou ik internet wel goed in de gaten vlak voor de wedstrijd dus weet ik het meestal wel op tijd.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 21:52

Martsje stond ook al klaar voor vertrek toen ik Moenira op kwam halen voor les... Maar even tactisch gevraagd of ze wist of Dokkum niet was afgelast... Blij dat ik net voor ik heen ging dat nog hier had gelezen
Zij bellen met haar wedstrijdsecretariaat, en ja hoor...

Nou ja, heb ik haar in elk geval anderhalf uur heen en weer rijden bespaard

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 22:15

dat is idd. balen ik zou er ook niet vrolijk van worden!

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 09:57

Dat de wedstrijd niet doorging stond al om kwart voor 1 op internet, maar goed als je de hele dag aan het werk bent dan begrijp ik dat je niet even kunt checken... Ben wel blij dat het niet doorging, ik heb vorige week in Dokkum gereden in glibberige banen en afgelopen zaterdag in Zuidlaren waar het echt een grote drekbende was en dat rijdt niet fijn. Bovendien wordt de kans op blessures dan ook groter, zelfs als je met proppen rijdt.
Hoop dat de wedstrijd van Dokkum naar de 17de verplaatst wordt... vanavond lukt echt niet

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:18

Cornwerd ging idd als enigste door..
Maar er was al ver van te voren bekend dat op de dag zelf vóór 2 uur bekend zou worden of de wedstrijd door zou gaan of niet..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:48

Balen..
Idd jammer

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 10:55

indd heel erg balen had ik ook, vorige week al, en die week daarvoor ook al, en ik wil me puntjes ook even halen in de L1 want t was de bedoeling dat ik in september L2 ging starten ze is er wel klaar voor maar ja als ik geen wedstrijden rijd geen winstpunten

gewoon 2 keer achter elkaar is niet egt stimulerend vooral als ze de ponys dressuur en het springen wel door laten gaan en de B en L dr. paarden niet.. en daar zit ik dan net toevallig bij ja het leven is soms hard

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:46

indd heel jammer dat het is afgelast..
weet iemand al wanneer die door gaat? er staat niks meer over op startlijsten.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:50

Balen dat het niet door gaat.
Maar liever dit dan dat er een paar paarden onderuit gaan met alle gevolgen van dien.

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 12:23

Precies Sjonniej, vind ik ook!

Vind het een beetje egoistisch van sommige mensen om alleen aan de winstpunten te denken die nu niet behaald kunnen worden omdat de wedstrijden niet doorgaan. Wat nou als je paard uitglijdt en een been breekt...? Dan haal je toch ook geen winstpunten meer? De wedstrijden worden toch niet voor niks afgelast lijkt mij.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:17

inderdaad, vorige week was het al een blubberbende en glibberpartij, ik zou niet graag moeten rijden in zo'n baan... En als je 15 centimeter wegzakt in de blubber, dan red je het met proppen ook niet meer hoor...

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:36

Er staat nog steeds nix op internet. Ik neem aan dat het vandaag ook niet meer word....

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 18:21

Hm om de winstpunten kan het mij verder niks schelen, al had ik wel er naar toegeleefd om een poging te doen om eindelijk m1 startgerechtigd te worden natuurlijk! Maar ik rijd toch nog ff door in het L2 dus wat dat betreft maakt het niks uit. Ik heb rond 1 u toen nog gekeken en toen stond het er nog niet op! Ik denk dat het er vlak nadat ik heb gekeken op is gekomen... Gelukkig doen ze het vandaag niet, dat had ik echt niet gered! Maar dat van die banen van vorige week snap ik niet echt, ik had waarschijnlijk de beste banen ofzo (waar ze ook het M2 hadden) want die was superbest!! Niks geen geglibber of drek ofzo. Maja, misschien wel gewoon geluk gehad