Wel of niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

narrator

Wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 17:39

hee hallo!

Toen ik dit topic: viewtopic.php?f=29&t=448978&start=0&st=0&sk=t&sd=a leesde, brandde er bij mij ook een lampje... mijn verhaal luidt:

Ik heb precies hetzelfde! Alleen. is mijn pony niet te oud.. maar word ik aardig groot..(maar jury heeft er nog niets van gezegt.. TOT NU TOE... dus..) en.. ik heb nu ook B + 11.. mijn pony heeft M2 gelopen.. en. hij kan de oefeningen ook wel makkelijk.. soms is de middendraf onregelmatig.. Maar verder kan hij het makkelijk aan... Maar. .nu kan ik nog maar 1 jaar ongeveer.. niet langer denk ik.. en.. Zal ik dus ook promoveren of niet?

Mijn hoogste punten 185 en mijn laagste 149 dan 153 dan 156 en dan hoger...maar.. mijn laatste punten wat ik gehaald heb.. was dus die 149 punten...

(Heb nl. ook een gesprek gehad met een bokker.. en ik moest het zobiezo niet doen zei ze....)

Wat is jullie mening...?

Groetjes Karlijn

Bedankt!!

Sjonniej

Re: Wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 17:57

Hoeveel te groot ben je?
Er is natuurlijk nogal een verschil tussen net onder zijn buik uitkomen. Of met 1.60 op een B-pony rijden.

En als jij je er goed bij voelt. Waarom niet? Als je dan maar wel rekening houdt met de eventuele tegenslagen vanwege je lengte.
Maar als jij lekker rijdt met je pony, hij kan de L1 makkelijk aan en jullie hebben veel plezier samen. Dan is dat toch veel belangrijker dan de mening van een jury?!

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:13

ik zou maar heel eerlijk zijn karlijn..
maar ik zou het niet doen.
Je pony is net genezen van een zware rugblessure dus zou ik eerst weer thuis rijden om puur op ontspanning te rijden en dan weer rustig opbouwen...ik zou dus zobiezo nog 2 maanden wachten voordat je L zou starten. .
want ik zou niet nadat een paard een rugblessure heeft gehad meteen een niveau hoger gaan.. mja, das je eigen mening

leelovestoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 20:37

hallo.

doe wat je gevoel zegt. ik heb op mijn 18e iets gedaan wat ik van te voren echt werkelijk waar niet gedacht had......de overgang van een PAARD NAAR EEN PONY gemaakt, dit alles niet zonder reden, er was de keus of stoppen met rijden met alles of die ene pony kopen die ik een jaar reed voor mensen, mijn keuze was dus meteen gemaakt!

kijk, ik heb wel een pony van 1.48m. en zelf ben ik 1.75m. maar ik ben superblij met haar....ik start dressuur bij de paarden, wat me tot mijn grootste verbazing echt super is meegevallen......het eerste jaar regende het winstpunten, het tweede jaar ben ik door omstandigheden weinig gestart, maar nu ook in juni bij de paarden in het L1 weer twee keer tweede op een holland cassino prijs en 40 euro winnen, echt superkick dat met mijn pony mee te maken. ik ben nu L1+17....

ik weet niet hoe groot je bent voor je pony , maar ik zou me er niet al te snel veel zorgen om maken, stuur me anders een foto?
en als je pony na (ik lees hierboven) een blessure tijd nodig heeft, gun hem dat zonder dat je hem helemaal stil zet, die tijd haal je hem ongetwijfeld dan weer met hem in....

is 2005 je laatste jaar?of 2006?

en ga je met hem verder bij de paarden?of niet?

ik ben vreselijk blij dat ik het wel gedaan heb toen.........en ben zoooooooooooooooooooooo trots op mijn ponymerrie........ponypower!

groetjes en suc6 ermee

leonie

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:38

Als jij denkt dat je er klaar voor bent gewoon doen.

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:53

Eqfan schreef:
Je pony is net genezen van een zware rugblessure dus zou ik eerst weer thuis rijden om puur op ontspanning te rijden en dan weer rustig opbouwen...i

Ik denk dat je eerst even het hele verhaal moet vertellen
Maar als ik dat zo hoor zou ik het gewoon doen.

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:12

Als je pony een blessure heeft gehad moet je misschien gewoon een tijdje niet op wedstrijd gaan... Anders kan je wel overstappen als je denkt dat je er klaar voor bent.

Thessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:57

Je kunt het toch gewoon proberen Je zegt zelf dat het eigenlijk geen probleem is omdat hij de oefeningen makkelijk kan.

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 16:25

leelovestoes zal je ff pben!!

Ik ben zobiezo niet voor plan om hem meteen in het andere niveau te gaan beginnen.!!! Maar ik heb laatst met iemand gepraat.. die zei dat ik het niet moest doen... vandaar. dat ik wat onzeker werd..

ik ben 1.75... en mijn pony 1.52....

2006 word waarschijnlijk mijn laatste jaar...

hij heeft 1,5 maanden stil gestaan.. door een blokkade in de rug.. ...

Ik wil eerst dat hij beter word..! en dan zien we verder..!!(maar zoals ik al zei.. dat ik met een andere bokker had gepraat.. die zei dat ik nooit de overstap moest maken..)

bedankt voor de reactie's.. dan weet ik ongeveer... wat ik ga doen.. ongeveer.. maar.. mijn schatje moet eerst natuurlijk helemaal volkomen beter zijn natuurlijk !!!! dat is natuurlijk nummer 1!!!