Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kadir4ever schreef:ik kijk mee!!..![]()
ik ben kleiner..1.64
![]()
ik zou ook echt niet wete... wat vo0r...
Tyrza schreef:Je moet gewoon met de normale good old lange slippen rijden![]()
Wat denk je van Jeanette Haazen? Ook niet bepaald een reus en daar staat een rijrok prima bij!
Pril schreef:Ok, de lange slippen dus (wat ben ik toch makkelijk te beinvloeden he)
Sydney2005, nee ik bedoel niet die jas. Dat is volgens mij een gewone rijjas (nieuwe mode ofzo).
Ik bedoel echt de traditionele dressuur rok. Ik zat op verschillende websites te kijken en bij bv. de pikeur jas kun je normale lengte slippen bestellen of eentje met lange slippen.
Ok, nog een vraagje: wat is julie favoriete merk dressuur rok? Ik heb een pikeur rijjasje wat me erg bevalt. Zijn de pikeur slip jassen net zo mooi? Iemand ervaring met Kentucky (duuuuur!)
Tyrza schreef:Ik heb 3 Kentucky rijrokken (handig, als Kentucky je team sponsort) en ze zitten echt super: mooi in de taille, elegant afgewerkt.
De oudste is 11 jaar en ziet er nog prima uit
oversized schreef:Tyrza schreef:Ik heb 3 Kentucky rijrokken (handig, als Kentucky je team sponsort) en ze zitten echt super: mooi in de taille, elegant afgewerkt.
De oudste is 11 jaar en ziet er nog prima uit
Nou ehhhhh Tyrza als je er nog eens eentje kwijt wilt.....![]()
Tyrza schreef:Hihihi
De oudste is voor mijn slanke dagen, de nieuwste voor mijn wat dikkere dagen. Nummer 3 is een "zomerrijrok", nml zonder voering